Прокремлівські тролі атакували понад 30 західних ЗМІ — дослідження

Прокремлівські тролі атакували понад 30 західних ЗМІ — дослідження

11:00,
6 Вересня 2021
2699

Прокремлівські тролі атакували понад 30 західних ЗМІ — дослідження

11:00,
6 Вересня 2021
2699
Прокремлівські тролі атакували понад 30 західних ЗМІ — дослідження
Прокремлівські тролі атакували понад 30 західних ЗМІ — дослідження
Автори:
Тролі публікували на цих сайтах коментарі, які потім російськомовні видання використовували як основу для статей нібито про широку підтримку Росії або Путіна з боку західних громадян.

Дослідження Центру вивчення злочинності та безпеки Кардіффського університету свідчить, що прокремлівські тролі використовували сайти 32 західних ЗМІ, щоб впливати на громадську думку в інтересах РФ. Про це повідомляє BBC.

Сайти 32 західних видань в 16 країнах світу стали мішенню тролів, у тому числі The Daily Mail, Daily Express і The Times (Велика Британія), Fox News і The Washington Post (США), Le Figaro (Франція), Der Spiegel і Die Welt (Німеччина), La Stampa (Італія).

За даними дослідників, тролі публікували на цих сайтах коментарі, які потім російськомовні видання використовували як основу для статей.

«Ці публікації мали за мету продемонструвати нібито широку підтримку Росії, президента Володимира Путіна або певної політики з боку західних громадян. Їх публікували в Росії та в низці європейських країнах, особливо в Болгарії. Потім їх просували в соцмережах, включаючи Telegram, що збільшувало охоплення аудиторії», — йдеться в повідомленні.

Вчені з Кардіффського університету виявили 242 історії, у яких у відповідь на факти, що мають відношення до Росії, були опубліковані провокаційні проросійські або антизахідні висловлювання. Науковці використовували метод розпізнавання патернів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організованим чином розміщували прокремлівський контент.

У ВВС додали, що Росія послідовно заперечує свою причетність до операцій з пропаганди та дезінформації.

Раніше видання The New York Times звинуватило російські провладні ЗМІ в інформаційній кампанії проти вакцин від коронавіруса, створених американськими та європейськими компаніями, з метою пропаганди власної вакцини «Спутник V».

Фото: unsplash

Читайте також
ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду