Білоруські держтелеканали показують одних і тих же людей, але в різних сюжетах і в різних ролях

Білоруські держтелеканали показують одних і тих же людей, але в різних сюжетах і в різних ролях

15:29,
30 Листопада 2020
916

Білоруські держтелеканали показують одних і тих же людей, але в різних сюжетах і в різних ролях

15:29,
30 Листопада 2020
916
Білоруські держтелеканали показують одних і тих же людей, але в різних сюжетах і в різних ролях
Білоруські держтелеканали показують одних і тих же людей, але в різних сюжетах і в різних ролях
Автори:
Усі ці люди виступають проти протестів і підтримують Олександра Лукашенка.

На державному телебаченні Білорусі показують один і тих же людей, але в різних амплуа. На це звернули увагу журналісти телеканалу «Настоящее время».

На різних каналах Білорусі помітили одних і тих же людей, які з'являються в різних сюжетах з різними амплуа. Наприклад, жінка на ім'я Юлія Артюх з'являється в ролі «багатодітної матері», «учасниці автопробігу» і навіть телеведучої. Також вона є активною учасницею ранкових ток-шоу. Юлія має попит і на російському телебаченні, де вона грає «дружину офіцера».

Частим гостем білоруського ТБ є «вірусолог»-«політолог» із Болгарії Пламен Пасков, учасник мітингів на підтримку Лукашенка Віталій Леонович. 

Усі ці люди виступають проти протестів і підтримують Олександра Лукашенка.

Журналісти відмічають, що за офіційними даними Лукашенка підтримує 80% населення Білорусі, але навіть у кадр поставити нікого і доводиться по кілька разів використовувати одних і тих же персонажів.

Нагадаємо, у Білорусі працює цілий «десант» з російських державних пропагандистських каналів – 32 співробітника каналу RT та агентства Ruptly, а також журналісти з телеканалу Міноборони РФ «Звезда», ВГТРК і НТВ.

Окрім «роботи в полі» вони також консультують журналістів державних білоруських ЗМІ, що призвело до синхронізації порядку денного російських і білоруських державних каналів та активного просування меседжів російської пропаганди в білоруських ЗМІ.

Білоруська редакція «Радіо Свобода» ще 3 вересня повідомила, що мовлення білоруського державного телебачення докорінно змінилася після виборів 9 серпня – глядачів почали лякати «українським сценарієм», «Майданом», «розподілом Білорусі» та звинувачувати в організації протестів «західні спецслужби».

19 серпня білоруська служба «Радіо Свобода» повідомила, що працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі (Белтелерадіокомпанії), які підтримують протестувальників та вийшли на страйк, замінюють фрілансерами, колишніми та нинішніми працівниками російського пропагандистського каналу Russia Today. Водночас до будівлі Белтелерадіокомпанії не пускають працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі, які виходили на страйк. Головна редакторка RT (Russia Today) Маргарита Симоньян заявила, що в Мінську її журналістів нібито немає. За її словами, співробітники російського пропагандистського каналу готові допомогти, якщо їх «ввічливо попросять».

20 серпня міжнародна ініціатива експертів iSANS повідомила, що в Білорусі журналістів Белтелерадіокомпанії та ОНТ, які звільнилися або вийшли на страйк, замінюють працівниками МІА «Россия Сегодня» (RT, Sputnik, «РИА Новости»), які мають завдання встановити контроль над білоруськими державними ЗМІ. Крім того, за даними iSANS, до Білорусі приїхали «високопоставлені куратори з Москви», які мають завдання «уніфікувати подачу інформації»; а також група осіб з Адміністрації президента РФ, які мають курувати «роботу по контролю та переструктуруванню соціального простору». 

Наступного дня чинний президент Білорусі Олександр Лукашенко підтвердив, що в Белтелерадіокомпанії почали працювати російські кореспонденти. Він попросив у РФ прислати дві-три групи репортерів після того, як білоруські журналісти почали масово звільнятися з державних ЗМІ та виходити на протести.

Фото: Настоящее время

Білоруська редакція «Радіо Свобода» ще 3 вересня повідомила, що мовлення білоруського державного телебачення докорінно змінилася після виборів 9 серпня – гладачів почали лякати «українським сценарієм», «Майданом», «розподілом Білорусі» та звинувачувати в організації протестів «західні спецслужби».

19 серпня білоруська служба «Радіо Свобода» повідомила, що працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі (Белтелерадіокомпанії), які підтримують протестувальників та вийшли на страйк, замінюють фрілансерами, колишніми та нинішніми працівниками російського пропагандистського каналу Russia Today. Водночас до будівлі Белтелерадіокомпанії не пускають працівників Національної державної телерадіокомпанії Білорусі, які виходили на страйк. Головна редакторка RT (Russia Today) Маргарита Симоньян заявила, що в Мінську її журналістів нібито немає. За її словами, співробітники російського пропагандистського каналу готові допомогти, якщо їх «ввічливо попросять».

20 серпня міжнародна ініціатива експертів iSANS повідомила, що в Білорусі журналістів Белтелерадіокомпанії та ОНТ, які звільнилися або вийшли на страйк, замінюють працівниками МІА «Россия Сегодня» (RT, Sputnik, «РИА Новости»), які мають завдання встановити контроль над білоруськими державними ЗМІ. Крім того, за даними iSANS, до Білорусі приїхали «високопоставлені куратори з Москви», які мають завдання «уніфікувати подачу інформації»; а також група осіб з Адміністрації президента РФ, які мають курувати «роботу по контролю та переструктуруванню соціального простору». 

Наступного дня чинний президент Білорусі Олександр Лукашенко підтвердив, що в Белтелерадіокомпанії почали працювати російські кореспонденти. Він попросив у РФ прислати дві-три групи репортерів після того, як білоруські журналісти почали масово звільнятися з державних ЗМІ та виходити на протести.

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду