Лукашенко запросив на білоруське телебачення журналістів з Росії

Лукашенко запросив на білоруське телебачення журналістів з Росії

20:22,
21 Серпня 2020
2097

Лукашенко запросив на білоруське телебачення журналістів з Росії

20:22,
21 Серпня 2020
2097
Лукашенко запросив на білоруське телебачення журналістів з Росії
Лукашенко запросив на білоруське телебачення журналістів з Росії
Автори:
Оплачувати роботу журналістів з Росії будуть російські «друзі».

Президент Білорусі Олександр Лукашенко підтвердив, що запросив журналістів з Росії на роботу на білоруському телебаченні. Ще одна група російських журналістів працює в пулі Лукашенка, повідомляє державне інформаційне агентство Білорусі «Белта».

«Я попросив росіян: дайте нам 2-3 групи журналістів про всяк випадок. Це 6 або 9 осіб з найбільш просунутого телебачення... І наша молодь нехай подивиться, як вони працюють», - сказав президент Білорусі під час зустрічі з працівниками агрокомбінату «Дзержинський».

За його словами, виникло питання в різниці оплати праці росіян і білорусів. Оплачувати роботу журналістів з Росії будуть російські «друзі».

«Ми росіянам не платимо взагалі... Тому не треба про літаки, якими нам тут перекидають росіян. Нам стільки і не треба», - заявив президент Білорусі.

Також за словами Лукашенка, частина журналістів, які раніше звільнились з державних телеканалів, повернулись на роботу. Однак він не назвав їхніх імен.

«Половина тих, які протестували і бігали навколо Белтелерадіокомпанії, проситься назад. Я кажу: ну ладно, сьогодні візьмемо назад. Хто завтра піде - не беремо», - прокоментував президент. 

Нагадаємо, 13 серпня в Мінську біля Національної державної телерадіокомпанії Республіки Білорусь (Белтелерадіокомпанії) зібрався ланцюг солідарності з кількох десятків жінок. У руках вони тримали плакати «Поверніть чесні вибори», «Поверніть на TV новини і журналістику».

Працівники компанії, які проходили повз, висловлювали свою підтримку протесту. Багато з них приєднались до протестів. 

Білоруське телебачення необ'єктивно висвітлює протести в країні, а також не показує кадрів жорстоких побиттів і затримань протестувальників. На трьох державних білоруських телеканалах - «Беларусь 1», «Беларусь 24» і СТВ - у випусках новин протестувальників називали «п’яницями», «алкоголіками», «наркоманами», яким протистоять «сили правопорядку».

12 серпня з білоруських телеканалів почали звільнятися журналісти й телеведучі. Спершу стало відомо про звільнення 10 ведучих і журналістів державних телеканалів та радіо: «Беларусь 1», СТВ (Столичне телебачення), ОНТ (Загальнонаціональне телебачення) та Першого каналу Білоруського радіо. Згодом стало відомо про звільнення ведучого ОНТ і колишнього начальника президентського пулу Дмитра Семченка та двох журналістів Першого каналу Білоруського радіо.

Фото: Belta.by

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду