Найбільше негативних матеріалів у теленовинах у серпні було про «Слугу народу» — моніторинг

Найбільше негативних матеріалів у теленовинах у серпні було про «Слугу народу» — моніторинг

13:48,
11 Вересня 2020
596

Найбільше негативних матеріалів у теленовинах у серпні було про «Слугу народу» — моніторинг

13:48,
11 Вересня 2020
596
Найбільше негативних матеріалів у теленовинах у серпні було про «Слугу народу» — моніторинг
Найбільше негативних матеріалів у теленовинах у серпні було про «Слугу народу» — моніторинг
Президентська партія у серпні втратила лідерство за кількістю згадок і зібрала найбільшу кількість незбалансованих критичних матеріалів.

Найбільше негативних матеріалів у новинах центральних телеканалів у серпні було присвячено партії «Слуга народу». Протягом місяця моніторинг «Детектора медіа» виявив вісім таких сюжетів і повідомлень. Сім із них — на каналі «Україна», один — на 5 каналі. Про це йдеться у підсумках моніторингу праймових випусків новин восьми телеканалів за серпень 2020 року.

Окрім «Слуги народу», один негативний матеріал вийшов про «Опозиційну платформу — За життя» — на 5 каналі.

Загалом у серпні в порівнянні з липнем згадок про політичні сили в новинах поменшало. Лідером за кількістю (73 згадки) вперше з лютого стала «Опозиційна платформа – За життя» завдяки сюжетам «Інтера» та «112», на які припали дві третини згадок про партію, і майже всі вони — позитивні. Єдиний негативний сюжет про ОПЗЖ з’явився в ефірі 5 каналу. «Україна» не згадувала про цю партію в серпні у праймових новинах взагалі

«Слугу народу» згадували в щоденних новинах 67 разів на всіх телеканалах. Більшість згадок були нейтральними, негативно про партію говорили на «Україні» та 5 каналі. Натомість піар президентської партії більш-менш рівномірно розподілений між усіма каналами, крім 5-го та Суспільного, хоча порівняно найбільше позитивних матеріалів вийшло в новинах «1+1».

Втричі зменшилася кількість згадок про «Європейську солідарність» та «Голос», а згадок про «Батьківщину» поменшало вдвічі. Згадки про партію «За майбутнє» переважно позитивні та зосереджені на двох каналах — «1+1» та «Інтері». Це чи не перший випадок за останні роки, коли в «1+1» та «Інтера» збігаються симпатії. Більше про те, кого піарили праймові новини в серпні, читайте в матеріалі Отара Довженка та Зої Красовської.

Фото: 112.ua

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду