«Наркомани», «алкоголіки» та «соціохакінг». Як білоруське телебачення висвітлює протести

«Наркомани», «алкоголіки» та «соціохакінг». Як білоруське телебачення висвітлює протести

16:05,
12 Серпня 2020
3242

«Наркомани», «алкоголіки» та «соціохакінг». Як білоруське телебачення висвітлює протести

16:05,
12 Серпня 2020
3242
«Наркомани», «алкоголіки» та «соціохакінг». Як білоруське телебачення висвітлює протести
«Наркомани», «алкоголіки» та «соціохакінг». Як білоруське телебачення висвітлює протести
Автори:
У випусках новин протестувальників називають «п’яницями», «алкоголіками», «наркоманами», яким протистоять «сили правопорядку».

Білоруське телебачення необ'єктивно висвітлює протести в країні, а також не показує кадрів жорстоких побиттів і затримань протестувальників. Про це йдеться в сюжеті телеканалу «Настоящее время» (міжнародний російськомовний канал «Радіо Свобода» і «Голосу Америки» з головним офісом у Празі).

Журналісти промоніторили новини на трьох державних білоруських телеканалах - «Беларусь 1», «Беларусь 24» і СТВ у день виборів та після них.

У випусках новин протестувальників називають «п’яницями», «алкоголіками», «наркоманами», яким протистоять «сили правопорядку».

Тези про «обкурених» протестувальників озвучив і президент Білорусі Олександр Лукашенко. 

«Ми затримали цих організаторів, які по кутах ховалися. Близько трьох тисяч затримали. Вони обкурені, п'яних багато. З наркотиками. Тому ми так жорстко і реагуємо, щоб не допустити цієї пожежі. Якщо розпалимо цю пожежу - гасити буде дуже складно», - заявив він в ефірі.

Також білоруське телебачення не показує сцен жорстокого побиття протестувальників, у тому числі й жінок, і не транслює виступів опозиційної кандидатки у президенти Світлани Тіхановської. 

Натомість в ефірах білоруських каналів говорять про «соціохакінг». Як показують глядачам білоруського телебачення, психіку людей нібито зламали «кукловоди» за допомогою спеціальних технологій, щоб розхитати ситуацію в «стабільній» Білорусі. Проте ніде не говориться, хто і навіщо це зробив.

Телеканали «Беларусь 1» і «Беларусь 24» належать Національній державній телерадіокомпанії Республіки Білорусь (Белтелерадіокомпанії), СТВ належить ЗАТ «Столичне телебачення», серед акціонерів якого - Міністерство інформації, Мінський виконком, компанія «Космос ТВ» і Мінський облвиконком. Президент Олександр Лукашенко особисто призначав керівника Белетелерадіокомпанії та погоджував призначення керівника СТВ.

Тим часом, на тлі протестів у Білорусі, двоє ведучих телеканалів «Беларусь 1» і СТВ - Сергій Казловіч і Тетяна Бородкіна - вирішили звільнитися із цих мовників.

Фото: ukrinform.ua

Читайте також
ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду