Британський медіарегулятор розпочав сім розслідувань щодо Russia Today

theguardian.com

Про це йдеться у повідомленні британського відомства.

«Ofcom сьогодні відкрив сім нових розслідувань щодо належної неупередженості новинних і поточних програм на телеканалі RT», – йдеться у повідомленні.

Йдеться про програми телеканалу, які вийшли в ефір з 17 березня по 16 квітня. Ofcom підозрює, що вони можуть порушувати принцип неупередженості у Кодексі мовлення.

Регулятор повідомив, що висвілення подій на телеканалі RT донедавна не надто відрізнялося від інших телекомпаній, які мовлять у країні.

«Однак після подій у Солсбері ми спостерігали значне збільшення кількості програм RТ, які вимагають розслідування потенційних порушень Кодексу мовлення Ofcom», – повідомив регулятор.

Ліцензіями на мовлення RT в Великій Британії володіє компанія TV Novosti, вона ж його й здіснює.

У Ofcom обіцяють представити результати розслідування найближчим часом.

Russia Today – мережа телеканалів іномовлення, які фінансуються урядом Росії. Експерти неодноразово відзначали, що ці телеканали поширюють російську пропаганду.

Нагадаємо, в березні Ofcom попередив російський державний телеканал іномовлення Russia Today, що його ліцензію може бути скасовано. Британські ЗМІ повідомляли, що депутати Палати Представників обговорювали доцільність трансляції каналу RT у Британії із прем'єр-міністеркою країни Терезою Мей (Theresa May). За словами пані Мей, припинення його мовлення може стати одним із варіантів санкцій для Росії, яку Британія підозрює в причетності до отруєння хімічною речовиною колишнього російського розвідника Сергія Скрипаля та його доньки, яке сталося 5 березня в англійському місті Солсбері. 

 

comments powered by Disqus