Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві

Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві

09:40,
9 Червня 2018
4179

Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві

09:40,
9 Червня 2018
4179
Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві
Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві
Автори:
Координаційна рада з питань телебачення і радіо Молдови (КСТР) оштрафувала телеканал RTR-Moldova на 85 тисяч леїв (понад 5 тисяч доларів) за показ прямому ефірі військового параду на Червоній площі в Москві 9 травня.

Про це повідомила «Європейська правда» з посиланням на російські ЗМІ.

КСТР зобов'язала компанія сплатити штраф, спираючись на кодекс про телебачення і радіо, в який у грудні 2017 року були внесені поправки щодо заборони трансляції російського телеконтенту.

Генеральний директор RTR-Moldova Євгеній Сергєєв заявив, що закон обмежує ретрансляцію програм з Росії, однак трансляція параду велася в рамках місцевого телеканалу, а не російського.

«Ми нічого не порушили. Закон забороняє інформаційні та інформаційно-аналітичні програми, але не забороняє фільми або прямі трансляції з подій. Ми не згодні з рішенням КСТР і маємо намір його оскаржити в суді», – каже він.

Також КСТР оштрафувала вісім телеканалів за незбалансоване висвітлення виборчої кампанії другого туру виборів мера Кишинева. Каналам Accent TV, TVC 21, Pro TV доведеться виплатити по 5 тисяч леїв, а Exclusiv TV, «Рен-Молдова» і RTR-Moldova по 10 тисяч леїв. Крім цього, телеканал «НТВ-Молдова» оштрафували на 15 тисяч леїв, а Jurnal TV - на 25 тисяч леїв. Згідно доповіді ради, Accent TV, «НТВ-Молдова», Exclusiv TV, TVC 21, ITV і  RTR-Moldova підтримували на виборах кандидату від проросійської Партії соціалістів Іона Чебана, повідомляє «Європейська правда».

Нагадаємо, 26 лютого КСТР оштрафувала телеканал RTR-Moldova на 50 тисяч леїв (2395 доларів) за появу в його ефірі забороненого російського телеконтенту. Регулятор помітив, що в ефірі телеканалу виходили такі ж сюжети, як і на російському державному телеканалі «Россия 1». Керівництво RTR-Moldova планувало це рішення також оскаржити в суді.

Як писав MediaSapiens, 7 грудня парламент Республіки Молдова більшістю голосів ухвалив законопроект про зміну Кодексу про телебачення і радіо, авторами якого були демократи.

Документ передбачає заборону на ретрансляцію в Молдові інформаційних, інформаційно-аналітичних, політичних і військових передач із країн, які не ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення. Під його дію підпадають і російські програми. За порушення цього пункту мовників будуть штрафувати на суму 2,3-4тис. доларів, а за повторне порушення — 4-5,8 тис. доларів.

У країні документ називають також «законом про боротьбу з російською пропагандою».

Президент країни Ігор Додон двічі відмовлявся його підписати. У січні Глава парламенту Молдови Андріан Канду, який виконував обов'язки президента країни, підписав закон, який цього місяця набув чинності.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду