Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today

Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today

13:55,
21 Травня 2018
2229

Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today

13:55,
21 Травня 2018
2229
Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today
Ofcom розпочав три нових розслідування щодо каналу Russia Today
Автори:
Британський медіарегулятор Ofcom розпочав три нових розслідування щодо програм російської державної мережі телеканалів іномовлення Russia Today (RT).

Як повідомило видання Meduza, розслідування стосуються новинних програм, що виходили 26 квітня і 4 травня, а також ефіру політичного ток-шоу Crosstalk за 20 квітня.

У повідомленні регулятора наголошується, що сам факт розслідування не означає, що мовник зробив якесь порушення.

Ліцензіями на мовлення RT в Великій Британії володіє компанія TV Novosti, вона ж його й здіснює.

Russia Today – мережа телеканалів іномовлення, які фінансуються урядом Росії. Експерти неодноразово відзначали, що ці телеканали поширюють російську пропаганду.

Нагадаємо, в березні Ofcom попередив російський державний телеканал іномовлення Russia Today, що його ліцензію може бути скасовано. Британські ЗМІ повідомляли, що депутати Палати Представників обговорювали доцільність трансляції каналу RT у Британії із прем'єр-міністеркою країни Терезою Мей (Theresa May). За словами пані Мей, припинення його мовлення може стати одним із варіантів санкцій для Росії, яку Британія підозрює в причетності до отруєння хімічною речовиною колишнього російського розвідника Сергія Скрипаля та його доньки, яке сталося 5 березня в англійському місті Солсбері. 

У квітні британський регулятор розпочав сім розслідувань проти російської державної мережі телеканалів Russia Today, яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості.

Ofcom тоді повідомив, що висвілення подій на телеканалі RT донедавна не надто відрізнялося від інших телекомпаній, які мовлять у країні. «Однак після подій у Солсбері ми спостерігали значне збільшення кількості програм RТ, які вимагають розслідування потенційних порушень Кодексу мовлення Ofcom», – повідомив регулятор.

Телеканалу погрожував відкликання ліцензії, проте 13 травня регулятор заявив, що RT зможе продовжити роботу в Великобританії.


Російська влада у відповідь заявляла, що британські ЗМІ не зможуть працювати в Росії, якщо RT позбудеться ліцензії у Великобританії. 


З 2011 року, коли RT почав працювати у Великій Британії, Ofcom виявляв 15 випадків порушення правил мовлення. У двох з них від телеканалу зажадали опублікувати результати розслідувань.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
vimeo.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду