Британський регулятор Ofcom розпочав розслідування у справі RT та «НТВ»

Заставка передачі Crosstalk на телеканалі RT

Про це повідомляє Lenta.Ru з посиланням на звіт Ofcom за період з 5 по 18 лютого 2015 року.

«Проводиться розслідування порушень стандартів контенту телерадіомовлення стосовно програми CrossTalk, що вийшла в ефір 23 грудня 2014 року на телеканалі RT», - сказану у тексті звіту.

Як пише The Guardian, глядачі звернули увагу на антизахідну дискусію між ведучим та трьома гостями студії.

Крім цього, розпочато перевірку скарг на програму «Профессия репортер», що вийшла в ефірі телеканалу «НТВ-Мир Литва» (NTV Mir Lithuania) 2 листопада 2014 року.

The Guardian нагадує, що наразі у Великій Британії ведеться шість розслідувань щодо висвітлення телеканалом RT ситуації в Україні.

Раніше британський медіарегулятор Ofcom визнав державний російський російський телеканал RT винним у порушенні законодавства через упереджене висвітлення кризи в Україні.

comments powered by Disqus