Журнал єгипетських авіаліній вибачився за скандальну публікацію про акторку Дрю Беррімор

pmcvariety.files.wordpress.com

Як пише The Guardian, фанатів акторки обурила публікація журналу Єгипетських державних авіаліній (EgyptAir). Інтерв’ю в виданні Horus привернуло увагу після посту у Twitter політичного аналітика Адама Барона (Adam Baron).

Справа у підводці, яку журнал зробив до короткого інтерв’ю з акторкою Дрю Беррімор.

«Незважаючи на нестабільність у стосунках більшу частину свого життя, незважаючи на кілька невдалих шлюбів і незважаючи на напруженість зірки, яка панувала в її житті протягом декількох років; красива американська голлівудська актриса Дрю Беррімор нещодавно вирішила взяти необмежену відпустку, щоб грати найважливішу роль життя — матері.

43-річна Дрю вирішила сидіти вдома, щоб доглядати за її красивими доньками; Олів (5 років) та Франкі (3 роки), яких вона має від свого попереднього шлюбу з актором Уіллом Копелманом. Відомо, що у Беррімор було майже 17 стосунків, заручин та шлюбів; психологи вірять, що її поведінка є природньою через брак чоловічої ролі після розлучення її батьків, коли їй було 9 років. Після цього вона підсвідомо потребувала уваги від чоловіків, але, на жаль, справи йдуть не завжди так, як хочеться. І вона досі не здобула успішних стосунків з багатьох причин», — написав журнал.

Прес-секретар Дрю Беррімор сказав Huffington Post, що сама акторка не брала участі у публікації, а готували її помічники. Головний редактор журналу Horus та голова рекламного агентства Ahram заявили, що проблема матеріалу у подвійному перекладі: з англійської на арабську і назад. Проте вони не визнали, що розмова із самою акторкою несправжня.

«Ми просимо вибачення за непорозуміння, що можуть сприйматися, як образа великої акторки», — написали вони.

Журналістка Аіда Такла (Aida Takla), яка начебто готувала матеріал, написала у Twitter, що інтерв’ю справжнє і вона спілкувалася з акторкою у Нью-Йорку «декілька разів».

У виданні кажуть, що підводка до інтерв’ю може бути «продуктом творчості редактора за умови, що вона не містить жодної інформації, яка суперечить істині». Зараз вони планують детально вивчити першоджерело матеріалу, з яким працювали перекладачі.

Раніше «Детектор медіа» писав про естонську акторку Маріку Корольову, яка подала до суду через образливі коментарі в мережі. Тепер один із авторів має заплатити їй €3200.

comments powered by Disqus