Пропагандистські ЗМІ отримають з бюджету Росії 1,3 млрд євро

euvsdisinfo.eu

Як пише сайт «ЄС проти дезінформації», у проєкті федерального бюджету Росії на 2020 рік закладено 1,3 млрд євро на фінансування державних медіа. Минулого року було менше мільярда.

Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія (ВГТРК), заступником гендиректора якої є пропагандист Дмитро Кисельов, має отримати 339 млн євро. У цей медіахолдинг входять канали «Россия 1», «Россия 2», «Россия 24»,  «РТР Планета» тощо.

На фінансування RT (Russia Today) запланували 325 млн євро. «Зайве говорити, що фінансування RT збільшується з року в рік, як і кількість зафіксованих нами випадків поширення цим медіа дезінформації», — повідомляє видання.

«Первый канал» отримає 92 мільйони євро, які покриватимуть виробництво, придбання та трансляцію контенту. Така субсидія буде дуже доречною, бо минулого року збитки цього медіа сягнули 96 мільйонів євро, зазначає «ЄС проти дезінформації».

На ресурс Міноборони Росії — телеканал «Звезда», який також продукує онлайн-контент та радіопрограми — передбачено 29 млн євро.

Холдинг «Россия сегодня», керівником якої є Дмитро Кисельов, а редактором Маргарита Сімоньян, має отримати 106 млн євро. До цього холдингу входить, приміром, «РИА Новости».

На підтримку державного інформаційного агентства «ТАСС» передбачено 41 млн євро.  

Нагадаємо, раніше британські дослідники проаналізували, як RT та Sputnik маніпулювали темами отруєння Скрипалів, НАТО та загалом ситуацією у країнах Заходу. Про Україну та західні держави ці медіа найбільше говорили у контексті політичних провалів.

comments powered by Disqus