Британський регулятор Ofcom дослідить роботу каналу Russia Today

mobiletoday.co.uk

Причиною для ініціації розслідування стало поширення каналом недостовірної інформації про британську енергетичну компанію, пише The Times. Раніше Ofcom зафіксував 15 інших порушень правил мовлення на Russia Today.

Цього разу причиною для розслідування став сюжет телеканалу стосовно британської енергетичної компанії «Cuadrilla». В ньому йшлося  про те, що буцімто компанія вивантажувала отруйні відходи біля берегів Африки. 

«Ця заява не є правдивою. Ofcom проведе розслідування щодо RT у зв'язку з порушенням правил точності і неупередженості», - пише The Times.

Нагадаємо, спеціальна оперативна група Євросоюзу STratCom East у своєму «Огляді дезінформації» навела статистику про виявлення 1649 неправдивих новин, статей і сюжетів російської пропаганди за період від жовтня 2015 року до липня 2016.

Також раніше The Times писав про те, що Росія збільшила бюджет пропагандистських телеканалів у Британії .

comments powered by Disqus