Грузинське видання Ambebi опублікувало фейкове інтерв'ю Навального

Грузинське видання Ambebi опублікувало фейкове інтерв'ю Навального

10:10,
19 Серпня 2021
1229

Грузинське видання Ambebi опублікувало фейкове інтерв'ю Навального

10:10,
19 Серпня 2021
1229
Грузинське видання Ambebi опублікувало фейкове інтерв'ю Навального
Грузинське видання Ambebi опублікувало фейкове інтерв'ю Навального
Автори:
«Інтерв’ю» оприлюднили за авторства нібито російської журналістки Олени Вавін.

Грузинське видання Ambebi 17 серпня опублікувало фейкове інтерв'ю російського опозиціонера Олексія Навального з колонії. На це звернула увагу Meduza.

«Інтерв’ю» оприлюднили за авторства нібито російської журналістки Олени Вавін. Однак вона заперечує, що писала цей матеріал. Вавін сказала, що «не має ніякого відношення до цього тексту і ніколи не брала інтерв'ю у Навального».

У «інтерв’ю» Ambebi Навальному приписали кілька критичних висловлювань щодо членів його команди — він нібито сказав, що багато хто з них «збігають, як щури з тонучого корабля». Директор Фонду боротьби з корупцією Іван Жданов, коментуючи цей матеріал, написав: «Смішно».

Нагадаємо, у червні 2021 року Мосміськсуд визнав екстремістськими засновані Навальним структури — Фонд боротьби з корупцією та Фонд захисту прав громадян, які також визнані організаціями, що здійснюють функції іноземного агента). Також Роскомнагляд заблокував доступ до сайту Олексія Навального нібито через порушення закону про інформацію. За даними реєстру відомства, блокування було виконано за рішенням генпрокуратури. Окрім цього, наприкінці липня 2021 року Роскомнагляд вимагав від YouTube і Twitter заблокувати акаунти ФБК, громадського руху «Штаби Навального», а також Фонду захисту прав громадян.

Фото: Українська правда

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду