Позитивних теленовин про «Європейську солідарність» і «Голос» у жовтні побільшало вдвічі — моніторинг

Позитивних теленовин про «Європейську солідарність» і «Голос» у жовтні побільшало вдвічі — моніторинг

16:16,
13 Листопада 2020
805

Позитивних теленовин про «Європейську солідарність» і «Голос» у жовтні побільшало вдвічі — моніторинг

16:16,
13 Листопада 2020
805
Позитивних теленовин про «Європейську солідарність» і «Голос» у жовтні побільшало вдвічі — моніторинг
Позитивних теленовин про «Європейську солідарність» і «Голос» у жовтні побільшало вдвічі — моніторинг
Майже весь піар «Голосу» забезпечили канали Пінчука, «ЄС» — 5 канал.

У жовтні кількість позитивних згадок про партію «Європейська солідарність» зросла до 35 (у вересні — 22), про «Голос» — до 21 (у вересні — 10). Водночас загальна присутність цих політичних сил у новинах скоротилась за рахунок зменшення кількості нейтральних згадок. Про це йдеться в підсумках моніторингу новин всеукраїнських телеканалів за жовтень 2020 року.

Якщо у вересні «Європейська солідарність» згадувалась у 116 матеріалах, а «Голос» у 66, то в жовтні ці показники зменшились до 96 і 58 відповідно. Почасти це можна пояснити парламентським карантином, через який у теленовинах не виходили збірні сюжети, де зазвичай представлені всі фракції.

80% позитивних матеріалів про «Європейську солідарність» вийшли на 5 каналі, який належить лідерові партії Петру Порошенку. Поодинокі матеріали зафіксовані на «Україні», СТБ, ICTV та «Інтері».

Піар «Голосу» виходив переважно на каналах Віктора Пінчука: 12 матеріалів у жовтні зафіксовано на СТБ, 7 на ICTV. Зокрема ці канали робили позитивні матеріали про Віктора Євпака, кандидата від «Голосу» на посаду Черкаського міського голови. Поодинокі позитивні згадки про «Голос» були на «Інтері» та 5 каналі.

Телеканал «112» згадав у жовтні партію «ЄС» лише двічі, «Голос» — один раз.

Лідеркою за кількістю згадок у новинах залишилася партія «Слуга народу»: 154 матеріали, з яких 31 позитивний, а 8 — негативні. Найбільше як позитивних, так і негативних матеріалів про партію монобільшості випустила «Україна». Негатив про «слуг» виходив також на «Інтері», 5 каналі, «112» та ICTV. На друге місце повернулась «Опозиційна платформа — За життя», яка у вересні пропускала вперед партію Петра Порошенка. Про ОПЗЖ згадали у 143 матеріалах, 89 із них — позитивно, 6 — негативно. Весь позитив про ОПЗЖ був зосереджений на «Інтері» та «112», негатив — на 5 каналі та «Україні». Приховану агітацію за ОПЗЖ в новинах «Інтера» зафіксувала навіть Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, щоправда, лише в одному матеріалі.

Більше про тенденції в новинах центральних телеканалів у жовтні читайте в нашому матеріалі.

Фото: Детектор медіа

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду