Російську частку в Euronews заарештували у справі ЮКОСу

Російську частку в Euronews заарештували у справі ЮКОСу

15:30,
29 Жовтня 2015
5944

Російську частку в Euronews заарештували у справі ЮКОСу

15:30,
29 Жовтня 2015
5944
Російську частку в Euronews заарештували у справі ЮКОСу
Російську частку в Euronews заарештували у справі ЮКОСу
Автори:
Серед активів, заарештованих за кордоном за позовами колишніх акціонерів ЮКОСу, виявилися 7,5% акцій французької Euronews SA, які належать Всеросійській державній телевізійній і радіомовній компанії, що управляє однойменним телеканалом.

Про це розповів РБК російський федеральний чиновник.

У прес-службі Всеросійської державної телевізійної і радіомовної компанії підтвердили цю інформацію.

Накладений на акції російського держхолдингу арешт ніяк не вплинув на діяльність ні Euronews, ні ВДТРК, стверджує джерело, близьке до французького мовника.

Але партнер юридичної фірми King & Spalding Ілля Рачков зазначає, що арешт активів означає «як мінімум неможливість розпоряджатися цими акціями, тобто відчужувати їх, передавати право власності».

«Решта залежить від рішення суду: арешт може також означати заборону передавати акції в заставу, голосувати ними, одержувати по них дивіденди і так далі», - пояснює Рачков. 

Юрист уточнює, що арешт досить легко накласти, але його можна спробувати опротестувати.

Французька Euronews S.A. управляє однойменним телеканалом, який був запущений в 1993 році і зараз мовить цілодобово на 13 мовах, у тому числі і російською. 

Програми Euronews, за його власними даними, доступні 425 мільйонам домогосподарств у 158 країнах.

Як писав MediaSapiens, на думку старшого директора з прав людини і демократії Інституту Мак-Кейна Девіда Кремера, арешт активів у справі ЮКОСа допоможе зупинити пропагандистську машину Кремля.

У червні  Франція заарештувала рахунки представництва МІА «Россия Сегодня» у зв’язку з позовом колишніх акціонерів ЮКОСа.  У липні британський уряд заморозив рахунки МІА «Россия сегодня». 

Нагадуємо, що у Росії новий власник Forbes вирішив закрити журнал GEO. 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
РБК
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду