Мінкомзв’язку РФ пропонує збільшити фінансування МІА «Россия сегодня» і RT на 23,3 мільярда рублів

Мінкомзв’язку РФ пропонує збільшити фінансування МІА «Россия сегодня» і RT на 23,3 мільярда рублів

11:39,
16 Січня 2015
2575

Мінкомзв’язку РФ пропонує збільшити фінансування МІА «Россия сегодня» і RT на 23,3 мільярда рублів

11:39,
16 Січня 2015
2575
Мінкомзв’язку РФ пропонує збільшити фінансування МІА «Россия сегодня» і RT на 23,3 мільярда рублів
Мінкомзв’язку РФ пропонує збільшити фінансування МІА «Россия сегодня» і RT на 23,3 мільярда рублів
Автори:
Міністерство зв’язку та масових комунікацій Росії пропонує збільшити бюджетне фінансування телеканалу RT (колишня Russia Today) та агентства «Россия сегодня» на 23,3 мільярда рублів (близько 350 млн. американських доларів) у 2015-2017 роках.

Як повідомляє jourdom.ru, збільшення фінансування планується в рамках державної програми «Інформаційне суспільство» (2011-2020 рр.) за статтею «Участь Росії у міжнародному інформаційному обміні».

Нинішня версія програми передбачає, що з цією метою має бути витрачено 45,7 млрд рублів з державного бюджету РФ. У новому варіанті передбачається фінансування на суму 69 млрд рублів бюджетних коштів.

Серед цілей фінансування зазначається «забезпечення захисту національних інтересів Російської Федерації в інформаційній сфері», а також «здійснення міжнародної співпраці у сфері ЗМІ, формування об’єктивного образу Росії за кордоном».

Ефективність роботи RT та «Россия сегодня» оцінюватимуть за показниками аудиторії, загальної кількості годин мовлення для зарубіжної аудиторії та цитуваннями в іноземних ЗМІ.

Нагадаємо, що на початку листопада міжнародне інформаційне агентство «Россия сегодня» запустило новий міжнародний медіабренд під назвою «Спутник». Проект складається із кількох веб-сайтів та спільної радіостанції, що мовить у прямому ефірі англійською. Створено також окремі версії сайтів для Росії, Великобританії, США, Латинської Америки, Азії, Африки та Близького Сходу.

Міжнародне інформаційне агентство «Россия сегодня» було створене у 2013 році замість реорганізованого російського інформаційного агентства «Новости» з метою висвітлення російських подій та популяризації державної політики РФ за кордоном. Його очолив одіозний російський телеведучий Дмитро Кисельов.

За недостовірне висвітлення подій в Україні його ім'я першим було занесено на Дошку ганьби брехливих журналістів. Він є фігурантом чорних списків США та Європейського Союзу, йому заборонено в'їзд до України, проти нього СБУ відкрила кримінальне провадження за підозрою в сприянні тероризму.

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
rt-news.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду