Канал RT накручує мільйонні перегляди в YouTube через порносайти — розслідування

Канал RT накручує мільйонні перегляди в YouTube через порносайти — розслідування

11:47,
3 Квітня 2020
3742

Канал RT накручує мільйонні перегляди в YouTube через порносайти — розслідування

11:47,
3 Квітня 2020
3742
Канал RT накручує мільйонні перегляди в YouTube через порносайти — розслідування
Канал RT накручує мільйонні перегляди в YouTube через порносайти — розслідування
Автори:
Пропагандисти купують коментарі, підробляють статистику, не гребують навіть накруткою відео через ресурси з порно, йдеться у розслідуванні ФБК.

Російський державний пропагандистський телеканал RT, який очолює Маргарита Симоньян, активно накручує перегляди своїх відео на платформі Youtube і купує коментарі ботів під ними. Про це йдеться у розслідуванні Фонду боротьби з корупцією російського опозиційного політика і активіста Олексія Навального.

Про те, як працює накрутка переглядів у пропагандистів, фонд також впустив окреме відео.

Недавно головна редакторка телеканалу Маргарита Симоньян похвалилася, що сітка Youtube-каналів RT досягла 10 мільярдів переглядів. Мовляв, жоден новинний канал ще не досягав таких потужних результатів, а позаду залишилися всі світові конкуренти, навіть такі провідні телеканали як CNN та Аль-Джазіра. У соцмережах Симоньян регулярно хвалиться рекордними переглядами відео телеканалу в Іспанії, Франції, в Німеччині та інших країнах Європи.

Але у Фонді боротьби з корупцією стверджують, що безліч із цих переглядів фейкові й накручені, а не доказ реального інтересу до такого контенту у справжніх глядачів. Насправді «зброю російської пропаганди номер один не дивиться практично ніхто», — йдеться у розслідуванні.

«RT накручують перегляди своїх відео на YouTube, купують коментарі і підробляють статистику. При цьому вони не гребують навіть накруткою відео через порно-ресурси. Завдяки цій підробленій статистиці вони просять все більше грошей на своє медіа. В адміністрації президента бачать ці підроблені цифри і виділяють їм космічні бюджети. Думаючи, що виділяють їх на пропаганду. А на ділі на повітря», — кажуть у ФБК.

Щороку RT отримують із бюджету Росії понад 20 млрд рублів, нагадують розслідувачі.

У Russia Today також фальсифікують коментарі під відео, кажуть у ФБК. Причому купують коментарі «на дешевих біржах по всьому світу»:

«Ось, наприклад, найбільш популярний за кількістю переглядів на RT російською ролик «Дитячий фінал»: вихованці футбольних шкіл Москви повторили фінальний матч ЧС-2018. Один з найбільш "залайканих" коментарів звучить в перекладі з англійської як "Я вважаю, ось той коментар англійською, який ви шукали". Таких коментарів там залишили дійсно багато. Люди з різних куточків землі писали: «Ось коментар англійською, про який ви просили».

У розслідуванні наводять багато прикладів накрутки переглядів відео.  Один із них – відео на іспанському Russia Today, яке має мільйон триста переглядів та 132 коментарі. Ніби нічого дивного.

Але у розслідуванні пропонують переглянути графік цих переглядів:

«Якщо раптом хтось не зрозумів, то давайте я вам розшифрую, що ви зараз побачили, що це за таємничий зигзаг. Відео було викладено 25 лютого 2015 го року. За 3 роки воно набрало 32 тисячі переглядів. А потім буквально за пару днів воно набирає мільйон переглядів і знову перестає рости. Запам'ятайте, якщо ви на будь-якому графіку бачите сходинки, значить, вас обманюють. Маргарито, ви знущаєтеся? Ні, ви правда знущаєтеся над нами. Над усіма нами. Настільки нахабно ви накручуєте перегляди і сподіваєтеся, що ніхто вас не зловить за руку?», - йдеться у розслідуванні.

За словами авторів розслідування, вони бачили ще «багато цікавого», доки переглядали RT Espanol. Прміром, дуже дивні «сходинки» переглядів:

Або мільйонні відео з сотнями коментарів а також те, як YouTube «скручує» перегляди цього каналу за надто активну накрутку.

«Бачите раптовий рух вниз за основну вісь? Це в YouTube вирішили, що перегляди ростуть занадто аномально, і списав частину», - пояснюють автори.

У Фонді Навального закликали спільноту російських журналістів звернутись до Симоньян, щоб та відкрила справнжю статистику свого каналу, а якщо реакції не буде, то вимагати її звільнення.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens наводив приклади того, як самі росіяни сміються з пропаганди Кремля.

Також у новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн.

Фото: Tass

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду