У новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн

У новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн

17:43,
10 Березня 2020
1231

У новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн

17:43,
10 Березня 2020
1231
У новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн
У новому розслідуванні показали, як російські пропагандисти відмили понад $10 млн
Російський опозиціонер Олексій Навальний у новому розслідуванні розказав, як керівниця пропагандистського російського каналу RT разом з чоловіком та сестрою відмили понад $10 млн.

Російський опозиційний політик Олексій Навальний розповів, як через три рекламних агентства, одну студію і ще дві організації російські топ-пропагандисти відмили мільйони. Мова йде про головну редакторку пропагандистських RT (Russia Today), Sputnik, інформаційного агентства «Россия сегодня» Маргариту Симоньян, її сестру Алісу Симоньян та чоловіка Тиграна Кеосаяна.

«Симоньян — ідеальний представник «путінізму». Вона абсолютно бездарна, шахрайка та крадійка. Навіть перегляди на її YouTube-каналі — накручені. Над каналом Russia Today, яким вона керує 15 років, сміється увесь світ. Їх не пускають на поріг ні одного пристойного місця. Все, що їм залишається, — це знімати фейкові сюжети про путін-бургер: начебто в Америці всі так люблять Путіна, що називають бургери на його честь», — обурюється Олексій Навальний.

Зокрема, Тигран Кеосаян є ведучим пропагандистської передачі «Міжнародна пилорама»,   а художнім керівником цієї передачі є Маргарита Симоньян. У цій передачі президента Росії Володимира Путіна дуже часто іменують «керівником» (начальник).

Знімають її на студії RT, але російський телеканал «НТВ» закуповує передачу за ціною незалежного продакшена. За рік «НТВ» витрачає на цю передачу $1,7 млн. Також російська авіакомпанія «Аерофлот» (материнська компанія якої — уряд РФ) з 2017 по 2020 роки витратила на рекламу у цьому шоу понад $13 млн.

«Державна пропагандистка і «єдинороска» Маргарита Симоньян з чоловіком заробили 720 млн рублів… Вони придумали нову піар-індустрію всередині піар-індустрії: брати гроші з держкомпаній, надавати примарні послуги і гребти гроші», — каже Навальний.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens наводив приклади того, як самі росіяни сміються з пропаганди Кремля.

Також ми писали, що у бюджеті РФ на 2020 рік на фінансування RT (Russia Today) запланували 325 млн євро. Найбільше грошей з бюджету РФ має отримати  Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія (ВГТРК), заступником гендиректора якої є пропагандист Дмитро Кисельов, має отримати 339 млн євро. У цей медіахолдинг входять канали «Россия 1», «Россия 2», «Россия 24»,  «РТР Планета» тощо.

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду