Кремлівські ЗМІ заявляють, що російські опозиціонери атакують самі себе — EUvsDisinfo

Кремлівські ЗМІ заявляють, що російські опозиціонери атакують самі себе — EUvsDisinfo

12:44,
4 Вересня 2019
1732

Кремлівські ЗМІ заявляють, що російські опозиціонери атакують самі себе — EUvsDisinfo

12:44,
4 Вересня 2019
1732
Кремлівські ЗМІ заявляють, що російські опозиціонери атакують самі себе — EUvsDisinfo
Кремлівські ЗМІ заявляють, що російські опозиціонери атакують самі себе — EUvsDisinfo
Автори:
Проєкт «ЄС проти дезінформації» (EUvsDisinfo) повідомляє про маніпуляції російських медіа щодо нападу на опозиціонерку Любов Соболь, яку виборчком не зареєстрував кандидатом у депутати Московської міської думи.

На Любов Соболь у Москві напали 29 серпня, обливши фекаліями, коли вона сідала в автомобіль.

«Щойно на мене напали біля під'їзду мого будинку, коли я сідала в таксі, виплеснули якийсь бруд, залили салон машини. Все це знімав на відео пригожинський виродок», — написала вона у твіттері. Йдеться про бізнесмена Євгена Пригожина, якого пов’язують з «фабрикою тролів» у Санкт-Петербурзі.

Як зазначає EUvsDisinfo, кремлівські ЗМІ, у свою чергу, почали атакувати пані Соболь інформаційно. Вони звинувачували її в інсценуванні нападу на себе. Приміром, Pravda.ru опублікувала матеріал під назвою «"Фекальными постановками" Навальный пытается слепить из Соболь конфетку», де писали: «Где доказательства, что это не очередная афера истеричной дамы?».

Видання Regnum випустило матеріал під назвою «”Сами обливают, сами снимают”: соцсети высмеяли якобы нападение на Соболь». А сайт «ЦарьГрад» — «Неудачная инсценировка? В Сети разоблачили Соболь, рассказавшую о нападении».

«Російське громадянське суспільство та західні демократії залишаються об'єктами однієї і тієї ж кампанії тролінгу, залякування та дезінформації з боку російської влади та їхніх довірених осіб, таких, як бізнес пана Пригожина… Теорії змови, включаючи звинувачення жертв, є одними з найбільш зручних методів збивати аудиторію з пантелику», — пише EUvsDisinfo.

Варто зауважити, що у Росії діє «фабрика медіа». Це ЗМІ, які з 2017 року пов’язують з Агентством інтернет-досліджень («фабрикою тролів»). Про це робило розслідування російське РБК. Видання з'ясувало, що така «фабрика медіа» об'єднує близько 16 різних сайтів.

Нагадаємо, нещодавно російський НТВ зманіпулював, хибно переклавши слова британців у сюжетах.

kp.kz
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду