Російський «5 канал» видав журналіста за прихильника Яроша

Російський «5 канал» видав журналіста за прихильника Яроша

22:57,
3 Березня 2015
2983

Російський «5 канал» видав журналіста за прихильника Яроша

22:57,
3 Березня 2015
2983
Російський «5 канал» видав журналіста за прихильника Яроша
Російський «5 канал» видав журналіста за прихильника Яроша
Санкт-петербурзький «5 канал» видав журналіста Павла Нікуліна за «прихильника Яроша», який роздавав перехожим візитки лідера «Правого сектора».

Сюжет під заголовком «Візитки Яроша дісталися до Петербурга» вийшов в ефірі каналу 3 березня.

«У той час, як в Донбасі гинуть люди, в тому числі, й від рук найманців і екстремістів забороненого в нашій країні «Правого сектора», в Росії все одно знаходяться любителі грати з вогнем. В Петербурге объявился некий экспериментатор, который на улицах раздавал визитки небезызвестного Дмитрия Яроша», - говорить у підводці ведуча.

У матеріалі журналіста Олексія Багіна, розповідається, що «експериментатор-любитель» Павло Нікулін роздрукував візитки Яроша та в якості соціального експерименту роздавав їх на вулицях Санкт-Петербурга. Окрім того, журналіст цитує переписку з Twitter «прихильника Яроша під псевдонімом «Паша».

Героєм сюжету став журналіст Павло Нікулін, який співпрацював із російськими виданнями «Бумага», The New Times та іншими. За його словами, журналісти «5-го каналу» запросили його на інтерв’ю в якості експерта з націоналістичних рухів в Росії та Україні. Тоді журналіст дотично розповів про свій експеримент з візитками Яроша. Нікулін спробував роздавати їх влітку 2014 року, ще до того, як «Правий сектор» в Росії занесли до списку екстремістських організацій. Однак візитки не цікавили перехожих.

Нагадаємо, 19 квітня російський LifeNews повідомив про те, що бійці «Правого сектору» атакували блокпост у Слов’янську. Підтвердженням мала служити візитка Дмитра Яроша, нібито знайдена на місці подій. Повідомлення швидко стало інтернет-мемом та приводом для численних жартів.

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
5-tv.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду