Керівництво каналу «Звезда» занесено на Дошку ганьби брехливих журналістів

Канал Міністерства оборони Російської Федерації «Звезда» систематично транслює дезінформацію про події в Україні, яка сприяє розпаленню міжнаціональної ворожнечі між Україною та Росією.

Зокрема, 8 липня канал повідомив неправдиву інформацію про те, що шахтар та прихильник самопроголошеної ЛНР Олександр Скрябін зупинив та підірвав ціною власного життя танк українських військ. При цьому канал не повідомляє джерела цієї інформації. Як вдалося з’ясувати ініціативі StopFake, повідомлення про Олександра Скрябіна вперше з'явилося у групі «Вконтакте» «Сводки Стрелкова Игоря Ивановича», де було опубліковано фото шахтаря, який нібито зупинив танк. Насправді ж згадана людина померла ще 2011 року від раку легенів, про це на його сторінці в «Однокласниках» написали друзі.

2 липня канал із посиланням на одного з лідерів самопроголошеної ДНР Олександра Бородая повідомив, що під Донецьком знайшли касетну бомбу, яка не вибухнула. При цьому новину проілюстровано фотографією з місця падіння збитого бойовиками 14 червня українського літака Іл-76. Того ж дня – 2 липня – в мережі з'явилася фотографія касетної бомби, яку нібито знайшли біля Донецька. Насправді ж на фото зображено касетну бомбу, яку Ізраїль використав проти Лівану. Фотографію було зроблено 9 вересня 2006 року.

12 червня телеканал «Звезда» повідомив, що українські війська скинули фосфорні бомби на селище Семенівка поблизу Слов’янська. При цьому журналісти каналу показали кадри, які телеканал CNN зняв у 2004 році в місті Ель-Фаллуджа, Ірак.

17 червня затриманий СБУ журналіст телеканалу Євген Давидов визнав, що він особисто не бачив «фосфорного» бомбардування, оскільки перебував в той час у Донецьку. Повідомити в ефірі про фосфорні бомби йому сказали в редакції.

19 червня були оприлюднені заяви співробітників «Звезды» Євгена Давидова та Микити Конашенкова, у яких вони просять вибачення за брехню про події в Україні.

Детальніше з фактами брехні телеканалу «Звезда» можна ознайомитися на fameandshame.telekritika.ua.

Матеріал опубліковано в рамках проекту «Дошка ганьби брехливих журналістів».

comments powered by Disqus