Правоохоронці знайшли підтвердження придбання телеканалу «Тоніс» сім’єю Януковича

Фото: скрін з відео "ТСН"

На відео, що опубліковане на сайті ТСН.ua, видно, як правоохоронці проводять обшук. В одній з папок з документами вони демонструють схему купівлі телеканалу «Тоніс», у якій вказано ТОВ  «Імперіал-СІ». Цю компанію і раніше ЗМІ пов’язували із старшим сином екс-президента Олександром Януковичем.

Як відомо, директор каналу «Тоніс» Олександр Бутко неодноразово офіційно заявляв, що йому невідомо, хто володіє телеканалом.

У лютому 2015 року голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко повідомив з посиланням на Генеральна прокуратура України, що син колишнього Президента України Олександр Янукович опосередковано володіє телеканалами Tonis (ТОВ «Телеканал "Тоніс"»), Business (ТОВ «ТРК "Погода ТБ"») і Dobro (ТОВ «ТРК "Нові комунікації"»). За його словами, Генеральна прокуратура України здійснює досудове розслідування за підозрою Олександра Януковича у вчиненні низки злочинів і вживає заходів для встановлення майна та рахунків Олександра Януковича. І в межах цього розслідування ГПУ встановила, що він опосередковано володіє трьома телеканалами.

Одразу після цієї заяви Прес-секретар Олександра Януковича Юрій Кірасир спростував інформацію, що син колишнього Президента України опосередковано володіє телеканалами Tonis (ТОВ «Телеканал "Тоніс"»), Business (ТОВ «ТРК "Погода ТБ"») і Dobro (ТОВ «ТРК "Нові комунікації"»).  «Заява голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Ю. Артеменка, з посиланням на інформацію Генпрокуратури України, про те, що "Олександр Янукович опосередковано є власником трьох українських телеканалів: «Тоніс»,  Dobro і Business" не відповідає дійсності. Олександр Янукович не був і не є власником і ніколи не входив у керівні органи яких-небудь медіа-активів», - йдеться у заяві, яку опублікував пан Кірасир.

MediaSapiens звернувся до телеканалу «Тоніс» за коментарем до інформації правоохоронців.

Нагадаємо, влітку 2014 року колишній власник телеканалу «Тоніс», бізнесмен Володимир Костерін заявив,  що змушений був віддати канал представникам минулої влади, оскільки на нього тиснули, і зараз хоче повернути собі канал.  «Я хочу викупити Tоніс назад. Зараз працюю над цим питанням, спілкуюся з державними структурами, з менеджментом каналу, чекаю, коли на мене вийдуть власники. Планую зробити європейський екологічний телеканал», - сказав він.

Ще у 2011 році сайт «Наші гроші», провівши власне журналістське розслідування, заявив, що новими кінцевими власниками телеканалу «Тоніс» можуть бути старший син президента Віктора Януковича Олександр і тодішній голова Нацбанку Сергій Арбузов.

У статті «Дележ ТВ-эфира. Смачно як в дитинстві» сайт нагадує, що новий директор каналу «Тоніс» Олександр Бутко в інтерв'ю «Телекритиці» заявив: «Фірми-власники каналу не змінилися». Відповідно реєстру це ТОВ «РБ Інвест» (24,36 %), ТОВ «Сучасне стратегічне управління» (23,61 %), ТОВ «Центр «Фінансовий радник» (24,21 %), ТОВ «Інвестиційні перспективи» (22,91 %). Однак, за даними ЄДРПОУ, змінилися власники власників: усі ці фірми 26-27 травня отримали нових власників і директорів. Офіційно компанії контролює панамський офшор «СВТ менеджмент С.А.» і українське ТОВ «Імперіал-СІ», що належить кіпрському офшору «Стейтбург комплекс лімітід». Директорський склад цих компаній веде до родини президента Віктора Януковича, писало тоді видання.

comments powered by Disqus