У Білорусі креативнику «Кіберпартизан» дали 10 років колонії суворого режиму

У Білорусі креативнику «Кіберпартизан» дали 10 років колонії суворого режиму

15:24,
2 Жовтня 2022
1918

У Білорусі креативнику «Кіберпартизан» дали 10 років колонії суворого режиму

15:24,
2 Жовтня 2022
1918
У Білорусі креативнику «Кіберпартизан» дали 10 років колонії суворого режиму
У Білорусі креативнику «Кіберпартизан» дали 10 років колонії суворого режиму
Дениса Сальмановича затримали у жовтні минулого року.

Суд оголосив вирок білоруському політв’язню Денису Сальмановичу, якого називають «головним візуальним редактором» роликів руху «Спротив» («Супраціў»). Про це повідомляє «Белсат».

Дениса Сальмановича засудили до 10 років колонії посиленого режиму та штрафу у розмірі 6 400 рублів (близько 4 тисяч гривень). Причиною став нібито його зв'язок із «Кіберпартизанами» Також суд вирішує цивільний позов щодо штрафу на 33 000 рублів (понад 20 тисяч гривень) за нібито перекриття доріг.

Денису 31 рік, його затримали торік 4 жовтня. Силовики називали Дениса «головним візуальним редактором» роликів «Кіберпартизанів» та руху «Спротив».

26 червня цього року білоруський КДБ вніс Дениса до списку «осіб, причетних до терористичної діяльності». Політв'язню висунули обвинувачення за п'ятьма статтями Кримінального кодексу.

30 листопада Верховний суд Білорусі визнав «терористичною організацією» об'єднання «Спротив», до якого входить також угруповання «Кіберпартизани». До об'єднання входять гурти «Кіберпартизани», «Дружини Народної Самооборони» та «Лелеки летять». За твердженням прокуратури, ним керують двоє громадян Білорусі, які проживають у США.

Раніше анонімна група білоруських «Кіберпартизан» стверджувала, що зламала паспортну систему країни. У розпорядженні хакерів, за їхніми словами, виявилися дані мільйонів білорусів, включаючи «приховані записи» про керівництво силових структур, людей з близького оточення Олександра Лукашенка, співробітників КДБ і розвідників в Євросоюзі.

У вересні 2020-го «кіберпартизани» втрутилися в онлайн-трансляцію телеканалів «Беларусь-1» і ОНТ, де раптом почали показувати ролики з побиттям протестувальників.

Фото: сайт Reformation

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду