Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів

Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів

12:37,
27 Листопада 2014
2675

Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів

12:37,
27 Листопада 2014
2675
Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів
Російський телеканал «Дождь» видалив із соцмережі допис-приманку після скарг читачів
Телеканал видалив зі свого Facebook повідомлення про вартість нового державного кортежу Володимира Путіна. Автор допису замість вартості вказав зірочки (***), провокуючи користувачів зайти на сайт «Дождя».

Як повідомляє  tjournal.ru, першим на це звернув увагу журналіст Василь Сонькін.

У суперечливому фейсбук-повідомленні йшлося про новину щодо тендеру на сайті держзакупівель. Він полягав у тому, що Міністерство промисловості та торгівлі РФ оголосило конкурс на створення автомобіля для перших осіб держави. У новині на сайті телеканалу йшлося про вартість контракту на 8 мільярдів рублів.

Журналіст Василь Сонькін звернув увагу на те, що «Дождь» анонсував новину у соцмережі таким чином, щоб заманити на сайт максимальну кулькість читачів. На його думку, у цьому випадку йдеться про недобросовісний SMM.

Відповів з приводу цього шеф-редактор сайту телеканалу «Дождь» Ілля Клішин. Він пояснив, що видалив цей допис, пообіцяв розібратися у ситуації. Він також погодився, що така подача матеріалу неприйнятна і подякував за зауваження.

Згодом Клішин прокоментував ситуацію виданню tjournal.ru. За його словами, редакція не давала розпоряджень публікувати «приманки» у соцмережах. Він також пояснив, що у телеканалу немає штатного працівника, який би відповідав за SMM.

«Журналіст вирішив проявити ініціативу та руками змінив заголовок, що випливає. На жаль, я достатньо пізно це побачив. Це не катастрофа, звісно, просто трохи вибивається із загальної редакційної стилістики», - сказав шеф-редактор сайту.

Він також заявив, що попередив співробітників каналу більше так не робити. Водночас сказав, що не вважає за потрібне більш детально коментувати цю ситуацію у профілі каналу в соцмережі. За його словами, йдеться про дивну подачу новини, але не ні для кого необразливу.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
tjournal.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду