«1+1», «Інтер» та СТБ уникали докладного висвітлення «Вагнергейту» — моніторинг

«1+1», «Інтер» та СТБ уникали докладного висвітлення «Вагнергейту» — моніторинг

06:28,
29 Листопада 2021
7313

«1+1», «Інтер» та СТБ уникали докладного висвітлення «Вагнергейту» — моніторинг

06:28,
29 Листопада 2021
7313
«1+1», «Інтер» та СТБ уникали докладного висвітлення «Вагнергейту» — моніторинг
«1+1», «Інтер» та СТБ уникали докладного висвітлення «Вагнергейту» — моніторинг
Канал Коломойського в матеріалах на цю тему давав слово тільки «слугам народу», а СТБ у праймових новинах не повідомив про вихід розслідування Bellingcat.

Телеканал «1+1» неповно й однобоко висвітлював наслідки розслідування історії з захопленням «вагнерівців». Зокрема, ключові повідомлення подавались із посиланням лише на версію влади та коментарями представників партії «Слуга народу». Про це йдеться в моніторингу щоденних теленовин за 15—20 листопада 2021 року.

15 листопада в новині про підсумки роботи тимчасової слідчої комісії з розслідування зриву операції у новинах «1+1» подали лише коментар голови комісії Мар’яни Безуглої, а першим реченням підводки було: «Спецоперацію щодо "вагнерівців" зірвали білоруські спецслужби, принаймні, про це йдеться у звіті парламентської тимчасової слідчої комісії». На інших каналах, зокрема 5-му та «Україні», в цей день давали коментарі головного редактора онлайн-видання «Цензор.нет» Юрія Бутусова, який першим розповів про історію з «вагнерівцями».

Після публікації довгоочікуваного розслідування Bellingcat та The Insider 17-18 листопада майже всі канали — окрім СТБ, який проігнорував цю тему у праймових новинах, хоча раніше висвітлював цю тему — повідомляли зміст розслідування та реакцію політиків на нього. На «Інтері» цього дня вирішили не висвітлювати дискусію політиків, а лише повідомили, що факти із журналістського розслідування перевірить Генпрокуратура.

На «1+1» про розслідування повідомляли сухо та однобоко: про результати роботи ТСК — тільки з позиції її голови, без альтернативних оцінок; про публікацію власне результатів міжнародного розслідування — з наголосом: «З української сторони витоків інформації не було». Сама новина зайняла лише хвилину ефіру та не містила жодного коментаря синхроном, лише переказ у виконанні ведучої Наталії Мосейчук. Цього тижня головні теленовини «1+1» не помічали жодних висловлювань на тему «Вагнергейту» інших політсил, крім «Слуги народу».

Зовсім не згадували на «1+1» про Василя Бурбу та його твердження, що перенести операцію наказав Володимир Зеленський, передавши розпорядження через Андрія Єрмака. Навіть сайт «ТСН» за пошуком новин про Василя Бурбу видає лише критичні відгуки про нього й заперечення, що керівник Офісу президента Андрій Єрмак міг втручатися в цю операцію.

Більше про маніпуляції та тенденції в новинах 15—20 листопада читайте в матеріалі Зої Красовської.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Петро Атаманюк
08:17 / 29.11.2021
Бутусов брехло. На його сайті видаляють всіх хто підтримує Зеленського.
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду