На американське суспільне ТБ подають до суду за використання неофіційних документів

На американське суспільне ТБ подають до суду за використання неофіційних документів

00:00,
25 Грудня 2012
628

На американське суспільне ТБ подають до суду за використання неофіційних документів

00:00,
25 Грудня 2012
628
На американське суспільне ТБ подають до суду за використання неофіційних документів
На американське суспільне ТБ подають до суду за використання неофіційних документів
Суспільне телебачення Алабами буде вимушене пояснити причину оперування офіційними листами із підписом колишнього генерального директора, якого було звільнено ще півроку тому.

Нещодавно суспільний мовник Alabama Public Television надіслав своїм донорам офіційний лист із проханням про збільшення фінансування, яке у свою чергу могло б забезпечити подальше телевізійне виробництво каналу.

Однак, отримавши його,  донори та рада піклувальників були здивовані тим, що на документі стояв підпис Аллана Піззато (Allan Pizzato), колишнього директора АРТ. Ще півроку тому його було звільнено, власне, радою піклувальників через «виробничі та ідеологічні причини». Незважаючи на це, сам Піззато і досі залишається досить авторитетною особистістю в американському медійному просторі.

Редакція та теперішнє керівництво суспільного мовника стверджують, що трапилася звичайна помилка та лист із підписом колишнього гендиректора був направлений адресатам випадково. Вони пояснюють цей прецедент тим, що для економії коштів офіційні бланки були надруковані більшим накладом ще задовго до звільнення Аллана Піззато.

Проте адвокат колишнього генерального директора Alabama Public Television бачить у цьому інший підтекст. На його думку, суспільний мовник прагне залучитися підтримкою авторитетного імені Аллана Піззато з метою зібрати кошти для своїх потреб. Він підтверджує свою позицію тим, що декілька місяців тому інші організації отримували офіційні листи від суспільного мовника, в яких ім’я та підпис генерального директора вже були замінені.

Адвокат Аллана Піззато також зауважує, що Alabama Public Television не зможе оминути судових справ, стосовно цього питання, адже позивач буде наголошувати на порушенні своїх прав.  

Джерело: The Gadsdens Times

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Аллан Піззато
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2023 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду