Газета в Росії попередила читачів про пропаганду на телеканалах НТВ та «Росія»

Газета в Росії попередила читачів про пропаганду на телеканалах НТВ та «Росія»

13:23,
30 Травня 2016
1660

Газета в Росії попередила читачів про пропаганду на телеканалах НТВ та «Росія»

13:23,
30 Травня 2016
1660
Газета в Росії попередила читачів про пропаганду на телеканалах НТВ та «Росія»
Газета в Росії попередила читачів про пропаганду на телеканалах НТВ та «Росія»
Автори:
Газета «Якутськ вечірній» (Росія) у номері за 27 травня розмістила попередження про можливі спотворення і неправдиві відомості в програмах центральних каналів.

Про це повідомляє Дождь.

Таке попередження газета розмістила в розділі телепрограми.

У повідомленні наголошується, що телеканали НТВ і «Росія» найчастіше допускають спотворення і поширюють неправдиві відомості в своїх ефірах.

Отримати оперативний коментар у редакції газети телеканалу не вдалося.

4 березня телеканал НТВ випустив фільм під назвою «Боржники держдепу», в якому йшлося про те, що газета «Якутськ вечірній» отримувала кошти з іноземних джерел, пов'язаних з державним департаментом США.

Після виходу фільму Громадська колегія зі скарг на пресу назвала фільм НТВ «помилковим доносом», в якому використовувалися «маніпулятивні способи впливу на свідомість глядачів».

Так, у російському телешоу Володимира Соловйова намагалися переконати аудиторію, що в Україні росіян перетворюють на рабів, про що свідчить щотижневий «Огляд дезінформації», який публікує спеціальна оперативна група Євросоюзу STratCom East. 

Нагадуємо, керівник відділу соціокультурних досліджень «Левада-центру» Олексій Левінсон заявив, що російське суспільство самостійно відмовилося від альтернативної інформації з України і воліє вірити повідомленням федеральних державних каналів.

nexusexpeditions.blogspot.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду