Ведуча російського телеканалу Russia Today в прямому ефірі повідомила, що звільняється

00:00,
6 Березня 2014
1577

Ведуча російського телеканалу Russia Today в прямому ефірі повідомила, що звільняється

00:00,
6 Березня 2014
1577
Ведуча російського телеканалу Russia Today в прямому ефірі повідомила, що звільняється
Ведуча англомовного російського телеканалу Russia Today, американка Ліз Уол у прямому ефірі засудила агресію РФ та заявила, що звільняється. Про це повідомляє Російська служба BBC.

Кореспондентка Russia Today у Вашингтоні Ліз Уол пояснила, що «не може бути частиною мережі, що фінансується російським урядом та виправдовує дії Путіна».

За словами журналістки, вона зіштовхнулася із багатьма етичними та моральними проблемами, працюючи на російському державному телеканалі. Ліз Уол розповіла також, що її бабуся і дідусь були біженцями з Угорщини. Вони потрапили до США, рятуючись від вторгнення радянських військ.

«Я пишаюся тим, що є американкою і сподіваюся на поширення правди. І тому після цього новинного випуску я звільняюся», – сказала кореспондентка.

Телекомпанія побажала журналістці успіхів у професійній діяльності, але назвала її заяву в ефірі «самопіаром».

«Якщо журналіст не згоден із точкою зору редакції, в якій він працює, як правило, він повинен обговорити ці скарги з редактором, і якщо їх не вдасться вирішити, він повинен піти, як професіонал. Але коли його особисте рішення стає суспільним шоу, це не що інше, як самопіар», – цитує позицію редакції Російська служба BBC.

На день раніше свою незгоду із редакційною політикою Russia Today в ефірі заявила інша американська ведуча Еббі Мартін. Вона засудила введення військ у Крим і назвала такі дії Росії окупацією.

«Те, що я працюю на RT, не означає, що у мене немає редакційної незалежності. Хочу підкреслити, що я проти будь-якого стороннього втручання у справи суверенних держав. Росія вчинила неправильно», – сказала Еббі Мартін.

У відповідь на це головна редакторка телеканалу Маргарита Симоньян назвала журналістку «жертвою американської пропаганди».

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
youtube.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду