Телеканал «Інтер» є антилідером за кількістю матеріалів із ознаками замовності у липні– моніторинг ГО «Телекритика»

Телеканал «Інтер» є антилідером за кількістю матеріалів із ознаками замовності у липні– моніторинг ГО «Телекритика»

00:00,
13 Серпня 2014
3709

Телеканал «Інтер» є антилідером за кількістю матеріалів із ознаками замовності у липні– моніторинг ГО «Телекритика»

00:00,
13 Серпня 2014
3709
Телеканал «Інтер» є антилідером за кількістю матеріалів із ознаками замовності у липні– моніторинг ГО «Телекритика»
Телеканал «Інтер» є антилідером за кількістю матеріалів із ознаками замовності у липні– моніторинг ГО «Телекритика»
У липні на «Інтері» вийшло найбільше матеріалів з ознаками замовності (або цензури) у теленовинах. Про це свідчить моніторинг  моніторинг ГО «Детектор медіа».

У липні, відповідно до методики моніторингу, були проаналізовані  дані за тиждень із 7 по 13 липня.

В новинах телеканалу «Інтер» було зафіксовано 31 матеріал з ознаками замовності, каналу «Україна» - 12, ТВі – 11. Далі в антирейтингу розташувалися ICTV (10), Перший національний (8), СТБ (8), 1+1 (7), 5-й канал (5), Новий канал (4).

У більшості матеріалів з ознаками замовності йшлося про заяви посадовців (президента, прем’єр-міністра та ін.), що подавалися без належного балансу думок та бекграунду.

Водночас до цього переліку не увійшли звіти РНБО чи прес-центру АТО, в яких до глядача переважно доносилася лише фактична офіційна інформація про перебіг військових дій.

З’являлися сюжети PR-характеру стосовно Тимошенко (ICTV), Королевської («Інтер») та Ляшка («Інтер» і «Україна»).

Стосовно телеканалу «Інтер», то впродовж звітного тижня спостерігалися матеріали негативного характеру проти групи «Приват» та особисто Ігоря Коломойського, як і у в період попереднього аналізованого тижня.

Зазначається, що ці матеріали мали відверто звинувачувальний характер і у них був цілком відсутній баланс думок, факти не підтверджувалися джерелами, спостерігалися грубі журналістські висновки та оцінки.

«Другу групу матеріалів з ознаками замовності на “Інтері” становлять такі, які відверто піарять нові політичні проекти Льовочкіна – “Партію розвитку” й інституту “Нова Україна”», - йдеться у тексті моніторингу.

Наводяться також приклади відверто маніпулятивних повідомлень в новинах «Інтера».

Традиційно телеканали продовжують замовчувати окремі теми. Так, протягом звітного тижня липня 2014 року телеканалами часто не оприлюднювалися такі теми, факти й думки, озвучення яких було б невигідним для влади. 

Прочитати моніторинг повністю можна тут.

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
inter.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду