У новому додатку для смартфонів виявили зв’язок з російською пропагандою

У новому додатку для смартфонів виявили зв’язок з російською пропагандою

11:09,
5 Березня 2020
3390

У новому додатку для смартфонів виявили зв’язок з російською пропагандою

11:09,
5 Березня 2020
3390
У новому додатку для смартфонів виявили зв’язок з російською пропагандою
У новому додатку для смартфонів виявили зв’язок з російською пропагандою
Кілька місяців тому у Apple Store з’явився додаток Portable.TV. Проте усі програми у ньому походять з пропагандистського RT (Russia Today).

Як пише The Daily Beast, у додаток Portable.TV ніде не зазначено, що він має стосунок до Russia Today. Заявлено, що це начебто «унікальний безкоштовний стрімінговий сервіс та телевізійна бібліотека новинних програм, ток-шоу, новин бізнесу, спорту, а також комедій».

Проте увесь контент, який доступний на Portable.TV походить з RT America.

«Тобто, незважаючи на те, що вони начебто пропонують "тисячі шоу", у додатку фактично доступні лише програми з російського пропагандистського каналу. Немає жодного шоу на Portable.TV, яке не було б пов’язане з RT», — наголошує видання.

Крім того, усі акаунти у соціальних мережах Portable.TV — Instagram, Facebook та Twitter — переводять на акаунти RT America. Ведучі цього каналу також у відео на фейсбук-сторінці Portable.TV показують, що завантажили додаток.

Власником Portable.TV зазначено компанію T&R Productions. Заявка цієї компанії до Міністерства юстиції США (FARA) показується її зв’язок з RT America. У полі «сайт у соціальних мережах» вказаний ютуб-канал RT America.

Водночас у RT вже є свої додатки: RT News, RT Radio а також нещодавно представлений «Free Assange» (який пропонує користувачам «допомогти» ув’язненому засновнику WikiLeaks та заодно переглянути фільм про нього від RT).

У США Russia Today зареєстроване як іноземний агент, адже він фінансується владою Росії. The Daily Beast нагадує, що раніше Управління директора національної розвідки опублікувало звіт, в якому висвітлює центральну роль RT у російській пропаганді під час виборів президента США 2016 року. Нові вибори президента у США заплановані на листопад 2020 року.

«Основна міжнародна пропагандистська компанія Кремля RT (раніше Russia Today) активно співпрацювала з WikiLeaks. RT регулярно надає Ассанжу співчутливе висвітлення і надає йому платформу для звинуваченя США», — йдеться у звіті Управління.

MediaSapiens вже писав, що витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста. Приміром, на RT у бюджеті РФ на 2020 рік закладали 325 млн євро.

Також британські дослідники проаналізували, як RT та Sputnik маніпулювали темами отруєння Скрипалів, НАТО та загалом ситуацією у країнах Заходу. Про Україну та західні держави ці медіа найбільше говорили у контексті політичних провалів.

Головне фото: unsplash.com

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду