Витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста

Витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста

12:04,
3 Березня 2020
1020

Витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста

12:04,
3 Березня 2020
1020
Витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста
Витрати Росії на пропаганду дорівнюють бюджету великого міста
У бюджеті РФ 2020 року на підтримку державних медіа передбачено 1,3 млрд євро.

Як пише пише проєкт EUvsDisinfo, така величезна сума здається абстрактною до того моменту, поки хто-небудь не переведе її в конкретні приклади. Так зробив російський блогер Ілля Варламов, порівнявши витрачені на пропаганду гроші з бюджетом російського міста, де живе більше мільйона людей.

«Дорогі жителі Казані, Воронежа, Волгограда, Омська і особливо Самари! Вам не образливо, що ваші гроші витрачаються на Симоньян, Кеосаяна, Скабєєву, Шейніна, Соловйова, Кисельова, Малахова і так далі, а не на зручні сучасні вулиці, громадські простору, трамваї і тролейбуси?», — пише Ілля Варламов.

EUvsDisinfo зазначає: у країні, де рівень бідності становить 14,3% (або 20,9 млн. осіб, за даними за січень-березень 2019 року) навряд чи можна очікувати загального схвалення таких значних витрат на безбідне існування телеканалу RT, новинного агентства Sputnik та інших пропагандистських ЗМІ.

Нагадаємо, MediaSapiens вже писав, що найбільше грошей з бюджету РФ має отримати  Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія (ВГТРК), заступником гендиректора якої є пропагандист Дмитро Кисельов, має отримати 339 млн євро. У цей медіахолдинг входять канали «Россия 1», «Россия 2», «Россия 24»,  «РТР Планета» тощо.

На фінансування RT (Russia Today) запланували 325 млн євро«Зайве говорити, що фінансування RT збільшується з року в рік, як і кількість зафіксованих нами випадків поширення цим медіа дезінформації», — повідомляє видання.

«Первый канал» отримає 92 мільйони євро, які покриватимуть виробництво, придбання та трансляцію контенту.

Раніше MediaSapiens публікував три приклади, які показують, які росіяни самі сміються з державної пропаганди. Наприклад, дикторка російського державного каналу «Камчатка» не втримала сміху від чергової новини про ріст виплат пільговикам на 3 %.

Також британські дослідники проаналізували, як RT та Sputnik маніпулювали темами отруєння Скрипалів, НАТО та загалом ситуацією у країнах Заходу. Про Україну та західні держави ці медіа найбільше говорили у контексті політичних провалів.

Фото: The Economist

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду