У Латвії за необ'єктивне висвітлення подій в Україні оштрафували російськомовний телеканал

У Латвії за необ'єктивне висвітлення подій в Україні оштрафували російськомовний телеканал

00:00,
30 Травня 2014
1305

У Латвії за необ'єктивне висвітлення подій в Україні оштрафували російськомовний телеканал

00:00,
30 Травня 2014
1305
У Латвії за необ'єктивне висвітлення подій в Україні оштрафували російськомовний телеканал
У Латвії за необ'єктивне висвітлення подій в Україні оштрафували російськомовний телеканал
Латвійська Національна рада електронних засобів масової інформації оштрафувала на 3,6 тисячі євро російськомовний «Перший балтійський канал». Про це повідомляє ИТАР-ТАСС.

Латвійський державний регулятор пояснює таке рішення тим, що в ефірі телеканалу були показані новинні сюжети, що необ’єктивно відображали події в Україні.

Рада проаналізувала зміст новинної програми «Час» за період із 25 по 26 лютого та за 1, 2 і 4 березня. На підставі цього зробила висновок, що висвітлення подій в Україні відбувалося необ’єктивно, зокрема під час заворушень у Києві. «Такі сюжети можуть сформувати думку, ніби владу в Україні незаконно захопили неонацисти і фашисти», – пояснює Литовська НРЕЗМІ.

У березні за рішенням суду в Литві призупиняли ретрансляцію російського телеканалу «НТВ Мир» та «Россия РТР».

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
freecity.lv
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2023 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду