На виборах у Запоріжжі «контролери» реєструвались журналістами місцевої газети

На виборах у Запоріжжі «контролери» реєструвались журналістами місцевої газети

16:21,
16 Листопада 2015
1166

На виборах у Запоріжжі «контролери» реєструвались журналістами місцевої газети

16:21,
16 Листопада 2015
1166
На виборах у Запоріжжі «контролери» реєструвались журналістами місцевої газети
На виборах у Запоріжжі «контролери» реєструвались журналістами місцевої газети
Автори:
Біля дільниць Заводського району м.Запоріжжя, зокрема на ДВК 230844, що в будинку культури ВАТ «Вогнетрив», були присутні «контролери» від одного з кандидатів, які потім назвалися журналістами газети «Індустріальне Запоріжжя. Панорама».

Про це повідомляється на сайті «Опори».

«Однією з форм контролю є те, що на дільниці присутні представники одного з кандидатів. Зокрема, на ДВК 230844 прийшло більше двох осіб, які намагалися одночасно зареєструватись спостерігачами від кандидата на посаду місткого голови Володимира Буряка. Згідно п. 4, ч. 9 ст.27 ЗУ «Про місцеві вибори» на засіданні виборчі комісії має право бути присутньою не більше однієї особи від кандидата. Активісти знайшли вихід та одразу зареєструвались журналістами від місцевої газети «Індустріальне Запоріжжя. Панорама», - йдеться в повідомленні.

Також до громадянської мережі  «Опора» звернулася жінка, яка зафіксувала людей, що проводили опитування мешканців  та закликали їх сходити і проголосувати, пропонуючи за це безкоштовну піврічну підписку на газету «Індустріальне Запоріжжя. Панорама».

«При цьому вони ставили відмітку у списках виборців,  тих людей, які голосували або погодились проголосувати. Спостерігачі «Опори»  поспілкувались з «інтерв’юерами» і довідались про їх керівника, який мав все пояснити.  Пізніше до них підійшов зазначений керівник Максим наказав жінкам іти, і коли довідався, що спілкується з «Опорою» та  почав все спростовувати, мовляв, він просто гуляє повз і вирішив підійти», - йдеться на сайті.

Також у цьому районі зафіксовано випадки порушення принципу реєстрації спостерігачів та ЗМІ. Зокрема у журналі реєстрації  всіх спостерігачів та ЗМІ 15 листопада зареєстрували числом 16 листопада. 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
"Радіо Свобода"
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2022 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду