ГРУ через англомовні сайти поширює дезінформацію про COVID-19 – ЗМІ

ГРУ через англомовні сайти поширює дезінформацію про COVID-19 – ЗМІ

13:01,
29 Липня 2020
1005

ГРУ через англомовні сайти поширює дезінформацію про COVID-19 – ЗМІ

13:01,
29 Липня 2020
1005
ГРУ через англомовні сайти поширює дезінформацію про COVID-19 – ЗМІ
ГРУ через англомовні сайти поширює дезінформацію про COVID-19 – ЗМІ
Автори:
Також колишні співробітники військової розвідки РФ можуть бути причетні до втручання в найближчі президентські вибори в США

Росія використовує мережу англомовних сайтів для поширення дезінформації про  пандемію коронавірусу. Ці сайти пов’язані з двома колишніми співробітниками військової розвідки РФ (ГРУ). Про це йдеться матеріалах Associated Press  та The New York Times, які посилаються на анонімні джерела серед американських чиновників.

За словами посадовців, до кампанії з дезінформації причетні три сайти - InfoRos.ru, Infobrics.org та OneWorld.press. Сайт InfoRos.ru належить російському уряду, два інші сайти формально є незалежними інформаційними порталами. Лише за два місяці, з травня до початку липня, вони оприлюднили більш 150 матеріалів про коронавірус, частина з яких  буда зроблена на «підтримку Росії та приниження США». Серед них - публікації із посиланням на голову МЗС Росії Сергія Лаврова, який стверджує, що через пандемію «США нав'язувати своє бачення мирового порядку», стаття про Пекін, який вважає «COVID-19 біологічною зброєю», виробленими у США, та інші подібні публікації. Інша частина матеріалів стосується конкретна Трампа на вибрах Джо Байдена, тому урядовці вважають, що ці ж сайти створюють контент заради впливу на результат американських виборів, які відбудуться цього року у листопаді.

За інформацією джерел видань,  до кампанії з дезінформації про коронавірус причетні двоє росіян - Деніс Тюрін та Олександр Старунський. Як пише AP, раніше вони обіймали керівні посади в  агентстві «Інфорос»,  є колишніми співробітниками ГРУ та досі мають зв’язки з розвідкою. Сайт OneWorld.press заперечив звинувачення в тому, що він пов’язаний з російською розвідкою.

Нагадаємо, що раніше The Washington Post писала про зв'язки агентств «Інфорос» з військовою частиною №54777, підрозділом ГРУ, який спеціалізується на веденні «психологічних військових операцій». У липні 2020 року проект ЄС DisinfoLab  повідомляла, що сайти OneWorld.press та франкомовний сайт ObservateurContinental.fr  пов’язані з агентством «Інфорос». 

Фото: euronews.com

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду