Як російська пропаганда заперечувала вину Ірану у збитті літака МАУ: аналіз EUvsDisinfo

Як російська пропаганда заперечувала вину Ірану у збитті літака МАУ: аналіз EUvsDisinfo

16:55,
17 Січня 2020
1781

Як російська пропаганда заперечувала вину Ірану у збитті літака МАУ: аналіз EUvsDisinfo

16:55,
17 Січня 2020
1781
Як російська пропаганда заперечувала вину Ірану у збитті літака МАУ: аналіз EUvsDisinfo
Як російська пропаганда заперечувала вину Ірану у збитті літака МАУ: аналіз EUvsDisinfo
Автори:
Катастрофа літака МАУ перегукується з катастрофою рейсу малазійських авіаліній MH17, який був збитий в небі над Донбасом 17 липня 2014 року. Кремль досі заперечує свою причетність до інциденту, незважаючи на незаперечні докази, звертають увагу в організації EUvsDisinfo.

Пропагандистські ЗМІ Росії вкотре опинилися у незручній ситуації, коли масово заперечували причетність Ірану до катастрофи літака МАУ до того, як Іран офіційно визнав у катастрофі літака свою вину. Про це йдеться у публікації EUvsDisinfo — організації, яка займається підвищенням поінформованості громадськості про дезінформацію Кремля та протидіє маніпуляціям у ЗМІ.

Там проаналізували реакцію російських федеральних ЗМІ на трагічні звістки з Ірану і розглянули деякі випадки, коли вірнопідданим Кремля в результаті доводилося визнаватися у брехні.

Пропагандисти Russia Today: «Демонізація Ірану»

Як підкреслили у Російській службі Бі-бі-сі, канал «Росія 1» спочатку висміяв повідомлення про причетність Ірану як «чергове highly likely» (цей вислів грало вкрай важливу роль в спробах висміяти справу Скрипаля в Солсбері (Великобританія), зроблених пропагандистами влади і федеральних ЗМІ), йдеться у публікації.

«Під заголовком «Демонізація Ірану» телеканал RT прийшов до висновків, що «американські ЗМІ будуть і далі поширювати подібні версії катастрофи Boeing 737, щоб певною мірою відвернути світову спільноту від того, як розвивався конфлікт між Іраном і США. «я заява з'явилося до визнання Тегераном відповідальності», — пишуть дослідники.

 

Фото: Онлайн-видання «Военное обозрение» зв'язало іранський інцидент з катастрофою рейсу MH17, при цьому популяризуючи теорію змови, згідно з якою в обох випадках справжнім винуватцем нібито є США.

У виданні The Insider перерахували безліч прокремлівських ЗМІ, які слідували наперед заданій лінії по заперечення причетності Тегерана, включаючи такі, як «РИА Новости», ТАСС, РИА ФАН, «РЕН ТВ», «Комсомольская правда» і «Звезда».

Повну версію статті на сайті EUvsDisinfo можна переглянути за посиланням.

Нагадаємо, раніше ми писали, що кілька ЗМІ поширили фейк про «дзвінок» стюардеси з літака МАУ, який впав в Ірані.

Скриншот: сюжет каналу «Россия-1»

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду