На «Первом канале» Росії знайшли більше 500 прикладів дезінформації — EUvsDisinfo

На «Первом канале» Росії знайшли більше 500 прикладів дезінформації — EUvsDisinfo

13:34,
6 Листопада 2019
1610

На «Первом канале» Росії знайшли більше 500 прикладів дезінформації — EUvsDisinfo

13:34,
6 Листопада 2019
1610
На «Первом канале» Росії знайшли більше 500 прикладів дезінформації — EUvsDisinfo
На «Первом канале» Росії знайшли більше 500 прикладів дезінформації — EUvsDisinfo
Автори:
Проект «ЄС проти дезінформації» (EUvsDisinfo) зафіксував більше півтисячі випадків поширення неправдивої інформації російським державним «Первым каналом».

Як йдеться на сайті проекту, «Первый канал» є одним з головних ресурсів, що розповсюджують дезінформацію. Саме він поширив у 2014 році фейк про розіп’ятого хлопчика в Україні.

Інший гучний приклад неправдивої інформації — трьох арабських чоловіків звинуватили у викрадення і згвалтування дівчинки Лізи у Німеччині. Про це «Первый канал» розповів у 2016 році. Зрештою виявилось, що дівчина добровільно вирішила «зникнути», провівши час у друга.

У лютому 2018 на цьому каналі показали кадри з комп’ютерної гри «Арма 3», видавши їх а реальну сцену битви у Сирії. А в грудні «Первый канал» нову зманіпулював, видавши білоруса за незадоволеного Євромайданом українця.

«”Первый канал” брав участь у поширенні дезінформації, щоб створити плутанину щодо збитого літака MH17 авіакомпанії Malaysia Airlines; і навіть просував антисемітську теорію змови Ротшильда», — пише EUvsDisinfo.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens писав, що пропагандистські ЗМІ отримають з бюджету Росії 1,3 млрд євро. На «Первый канал» запланували у 2020 році 92 млн євро.

focus.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду