Журналіст викрив маніпуляції російських ЗМІ про серіал «Чорнобиль»

Ведучий пропагандистського російського телеканалу «Россия 24» Станіслав Натанзон спотворив факти в сюжеті, коли хотів «викрити неправду» в серіалі «Чорнобиль». На це на своїй сторінці у Facebook звернув увагу російський журналіст Ілля Шепелін.

«Легасов відправив статтю у «Правду» в вісімдесят сьомому році, але її відмовилися публікувати. Кожен день Легасов дзвонив знайомому кореспонденту «Правди» і питав: «Чи є реакція?». Реакції не було», — згадав він.

Наприклад, уточнив він, «Правда» у 1987 році надрукувала його величезну статтю. І це брехня, уточнив  пан Шепелін.

«Легасов відправив статтю в "Правду" в вісімдесят сьомому році, але її відмовилися публікувати. Кожен день Легасов дзвонив знайомому кореспонденту «Правди» і питав: «Чи є реакція?». Реакції не було», — згадав він.

Пропозиції Легасова тоді ж «загнобити», в Академії наук, написав журналіст.

«Йому, справжньому герою Чорнобиля, Горбачов вирішив не присуджувати звання героя соцпраці (хоча преміював його колег). Легасов, що страждав від променевої хвороби і відчував себе ізгоєм, у 88 році повісився. І вже через два тижні після смерті «Правда» все-таки опублікувала його статтю. Ну а ВГДРК вже пора б перейменувати свій канал на честь Орвелла - в «Росію 84», — зауважив Ілля Шепелін.

Пізніше сам Стас Натанзон в коментарі до посту Іллі Шепеліна написав, що визнає свою помилку.

«Так, Ілля, ти маєш рацію. Це помилка. Я, якщо чесно, про цю статтю почув в одному з чиїхось старих репортажів про Легасова і не дабл-чекнув. Моя помилка, спасибі, що на неї вказав. Я, коли буду ще щось про це робити, згадаю про це і вибачусь ... Але загальної історії це не змінює», Тобто, так, Радянський Союз брехав своїм людям про аварію (це просто клінічний факт), але ніяке зле КҐБ не доводило Легасова до самогубства», — прокоментував ведучий «Россия 24».

Нагадаємо, раніше ми писали, що цифрову модель ЧАЕС для серіалу HBO зробила українська студія.

comments powered by Disqus