В магазині Apple раптово вибухнув iPad

The Next Web

Як пише The Next Web, весь персонал та відвідувачів евакуювали. Пристрій знаходився на стенді разом з іншою технікою й з нього раптово почав йти дим. Персонал одразу помістив планшет в контейнер з піском. При цьому з iPad продовжував йти їдкий дим, через що постраждали принаймні троє людей.

В Apple Store прибула пожежна бригада та евакуювала усіх з магазину. Того ж дня він відновив роботу й покупців знову почали пускати в магазин.

У січні цього року в Apple Store у Цюріху вибухнула батарея iPhone. Тоді одна людина отримала опіки й так само усі працівники та клієнти магазину були евакуйовані.

Раніше на модель iPhone 8 Plus скаржилися через здуття у пристроїв батарей та відшарування екрану. Однак лідером у раптовому загоранні батарей залишається компанія Samsung. Компанії довелося призупинити випуск своїх флагманських смартфонів Galaxy Note 7 після повідомлень про те, що деякі з пристроїв загораються під час використання. Їх навіть заборонили брати на борт літаків. За даними The Wall Street Journal, причиною були нестандартні розміри батарей пристроїв.

Також раніше був зафіксований випадок вибуху навушників на борту літака. У доповіді про інцидент виробника навушників не назвали, але повідомили, що ймовірною причиною вибуху була проблема з літій-іонними акумуляторними батареями.

comments powered by Disqus