Телеканал RTR-Moldova оштрафували за трансляцію параду 9 травня в Москві

rtr.md

Про це повідомила «Європейська правда» з посиланням на російські ЗМІ.

КСТР зобов'язала компанія сплатити штраф, спираючись на кодекс про телебачення і радіо, в який у грудні 2017 року були внесені поправки щодо заборони трансляції російського телеконтенту.

Генеральний директор RTR-Moldova Євгеній Сергєєв заявив, що закон обмежує ретрансляцію програм з Росії, однак трансляція параду велася в рамках місцевого телеканалу, а не російського.

«Ми нічого не порушили. Закон забороняє інформаційні та інформаційно-аналітичні програми, але не забороняє фільми або прямі трансляції з подій. Ми не згодні з рішенням КСТР і маємо намір його оскаржити в суді», – каже він.

Також КСТР оштрафувала вісім телеканалів за незбалансоване висвітлення виборчої кампанії другого туру виборів мера Кишинева. Каналам Accent TV, TVC 21, Pro TV доведеться виплатити по 5 тисяч леїв, а Exclusiv TV, «Рен-Молдова» і RTR-Moldova по 10 тисяч леїв. Крім цього, телеканал «НТВ-Молдова» оштрафували на 15 тисяч леїв, а Jurnal TV - на 25 тисяч леїв. Згідно доповіді ради, Accent TV, «НТВ-Молдова», Exclusiv TV, TVC 21, ITV і  RTR-Moldova підтримували на виборах кандидату від проросійської Партії соціалістів Іона Чебана, повідомляє «Європейська правда».

Нагадаємо, 26 лютого КСТР оштрафувала телеканал RTR-Moldova на 50 тисяч леїв (2395 доларів) за появу в його ефірі забороненого російського телеконтенту. Регулятор помітив, що в ефірі телеканалу виходили такі ж сюжети, як і на російському державному телеканалі «Россия 1». Керівництво RTR-Moldova планувало це рішення також оскаржити в суді.

Як писав MediaSapiens, 7 грудня парламент Республіки Молдова більшістю голосів ухвалив законопроект про зміну Кодексу про телебачення і радіо, авторами якого були демократи.

Документ передбачає заборону на ретрансляцію в Молдові інформаційних, інформаційно-аналітичних, політичних і військових передач із країн, які не ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення. Під його дію підпадають і російські програми. За порушення цього пункту мовників будуть штрафувати на суму 2,3-4тис. доларів, а за повторне порушення — 4-5,8 тис. доларів.

У країні документ називають також «законом про боротьбу з російською пропагандою».

Президент країни Ігор Додон двічі відмовлявся його підписати. У січні Глава парламенту Молдови Андріан Канду, який виконував обов'язки президента країни, підписав закон, який цього місяця набув чинності.

comments powered by Disqus