Телеканал RTR-Moldova оштрафували на понад $2 тис. за російські сюжети

rtr.md

Про це повідомляє місцеве видання Newsmaker.

КСТР промоніторила ефір телеканалу і з'ясувала, що там виходили такі ж сюжети, що і на телеканалі «Россия 1». 

Крім того, в деяких випадках аналогічними були й підводки до журналістських сюжетів. Вони йшли на RTR-Moldova у випусках місцевих новин і займали від 28% до 41% часу випуску.

Директор телеканалу RTR-Moldova Євген Сергєєв з рішенням КСТР не згоден. «Вважаємо, що рішення незаконне, КСТР інтерпретувала положення 9 статті Кодексу про телебачення і радіо, розширивши заборонні норми. RTR-Moldova, як і будь-який інший молдовський телеканал, який не має корпунктів в Росії, закуповує контент у Всеросійської державної телерадіокомпанії (ВДТРК) і показує їх в місцевих новинах», – заявив пан Сергєєв.

Він підкреслив, що законом заборонені програми, а не новинні сюжети. «Ми закуповували 4-6 новинних сюжету [для випуску], вибирали те, що нам цікаво, і несли відповідальність за їх зміст», – пояснив директор RTR-Moldova.

Телеканал планує продовжити показувати новинні сюжети ВДТРК, а рішення КСТР оскаржити в суді.

Нагадаємо, 7 грудня парламент Республіки Молдова більшістю голосів ухвалив законопроект про зміну Кодексу про телебачення і радіо, авторами якого були демократи.

Документ передбачає заборону на ретрансляцію в Молдові інформаційних, інформаційно-аналітичних, політичних і військових передач із країн, які не ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення. Під його дію підпадають і російські програми. За порушення цього пункту мовників будуть штрафувати на суму 2,3-4тис. доларів, а за повторне порушення — 4-5,8 тис. доларів.

У країні документ називають також «законом про боротьбу з російською пропагандою».

Президент країни Ігор Додон двічі відмовлявся його підписати. У січні Глава парламенту Молдови Андріан Канду, який виконував обов'язки президента країни, підписав закон, який цього місяця набув чинності.

comments powered by Disqus