Молдовський телеканал оштрафували за показ промови Путіна

prime.md

Про це повідомляє місцеве медіа Newsmaker.

Регулятор уважає, що телеканал порушив положення Кодексу про телебачення і радіо про заборону новин, інформаційно-аналітичних та військових програм, вироблених у країнах, що не ратифікували конвенцію про транскордонне телебачення. Росія не ратифікувала цей документ.

Крім того, у програмі були повідомлення «з ознаками переваги Росії порівняно з іншими країнами». Вочевидь, мається на увазі запуск ракет під час промови Володимира Путіна.

Скаргу 12 березня подала асоціація WatchDog 12. Представники асоціації зауважили, що згідно з телепрограмою на Prime повинна була бути інша передача.

Канал Prime належить лідеру Демократичної партії Молдови Володимиру Плахотнюку.

70 тисяч леїв — максимальний штраф, передбачений законодавством за перше таке порушення.

Нагадаємо, в лютому Координаційна рада з телебачення і радіо Молдови оштрафувала на 50 тисяч леїв телеканал RTR-Moldova за появу в місцевих випусках новин російських новин, вироблених каналом «Россия-1».

Як писав MediaSapiens, 7 грудня парламент Республіки Молдова більшістю голосів ухвалив законопроект про зміну Кодексу про телебачення і радіо, авторами якого були демократи.

У країні документ називають також «законом про боротьбу з російською пропагандою».

Президент країни Ігор Додон двічі відмовлявся його підписати. У січні Глава парламенту Молдови Андріан Канду, який виконував обов'язки президента країни, підписав закон, який згодом набув чинності.

comments powered by Disqus