Газета The Times вибачилась за карту з Кримом як частиною Росії

Twitter / @UkrEmbLondon

Карта була опублікована в cуботу в The Times як додаток й на ній були вказані локації чемпіонату світу з футболу. Сьогодні газета опублікувала на своєму сайті вибачення у розділі виправлень та роз'яснень.

«На карті в суботньому додатку про Чемпіонат світу з футболу був неправильно показаний Крим як частина Росії. Переважна більшість країн (у тому числі Велика Британія) відмовляються визнати анексію Криму в 2014 році і засудили її як таку, що суперечить міжнародному праву. Ми просимо вибачення за помилку», - йдеться в повідомленні The Times.

Раніше посольство України у Великій Британії вказало на помилку газети через Twitter. «Посольство звертає увагу The Times на той факт, що неприйнятно відзначати на цій мапі Крим, який був незаконно анексований Росією в України в 2014 році. Ми вимагаємо змінити мапу. Крим – це Україна», - написало посольство у своєму офіційному акаунті.

 

Фото з Twitter посольства України у Великій Британії.  

Після вибачення The Times українське посольство у Великій Британії написало, що цінує цей крок газети. «Кожен може зробити помилку. Важливо визнати її і правильно виправити», - написало посольство.

Нагадаємо, португальський телеканал Viseu Now показав карту України без Криму. У зв'язку з цим посол України в Португалії Інна Огнівець звернулася з відкритим листом до редакції телеканалу. Посольство також опублікувало текст звернення.

В 2017 році відомий британський таблоїд The Daily Mail також написав, що Крим належить Росії. Українське посольство у Великобританії назвало провокативною цю статтю. У результаті The Daily Mail виправила помилку.

Посольство України в Чехії зверталося з листом до редакції популярної щоденної газети Lidové noviny із проханням публікувати мапу України без помилок. У одній зі статей видання «Потік українців тече з Польщі» було опубліковане зображення карти України, «на якому відсутня її невід’ємна частина – Автономна Республіка Крим».

Французьке видавництво Group VALMONDE & CIE опублікувало журнал «Секрети Росії» («Les secrets de la Russie») з провокаційними статтями про Крим. Зокрема в одній зі статей автори назвали «реінтеграцією» події 2014 року, коли Росія незаконно окупувала Крим.

У листопаді американське видання New York Times опублікувало на сайті статтю про побудову Керченського моста, на інфорграфіці до якої український півострів Крим, анексований РФ, позначено «спірною» територією, а також замальовано одним кольором із Росією.

comments powered by Disqus