Верховний суд Азербайджану підтвердив урядову заборону сайту «Радіо Свобода»

«Радіо Свобода»

Медіакорпорація різко розкритикувала це рішення, назвавши його «грубим використанням державної влади для придушення незалежних ЗМІ».

У своїй заяві «Радіо Вільна Європа»/«Радіо Свобода» вказує, що продовжить використовувати всі законні шляхи, щоб оскаржити це рішення.

«У 2014 році, коли влада Азербайджану закрила наше бюро в Баку, не беручи до уваги законодавчі норми, ми усвідомили, що, як і інші незалежні ЗМІ, перебуваємо під загрозою. Нова постанова Верховного суду Азербайджану підтверджує це», – заявив президент медіа Том Кент (Tom Kent).

Рішення Верховного суду не може бути оскаржене всередині країни.

Azadliq.org був заблокований у березні 2017 року за ініціативи генерального прокурора Азербайджану, який заявив, що сайт є «загрозою національній безпеці».

Два клопотання «Радіо Свобода» щодо зняття заборони були відкинуті. Медіа звертає увагу на те, що це сталося незважаючи на те, що влада Азербайджану не змогла надати судові докази на підтвердження своїх звинувачень.

Заборона, запроваджена під час президентських виборів в Азербайджані, викликала критику міжнародних правозахисних організацій. «Комітет із захисту журналістів» (CPJ) в заяві від 6 квітня стверджував, що «влада Азербайджану очистила політичний ландшафт своєї країни практично від усіх способів вираження інакомислення».

Ухвалене цього тижня рішення Верховного суду торкнулося також сайтів інших неурядових ЗМІ: опозиційної газети «Азадлиґ», «Мейдан ТВ» і двох платформ інтернет-телебачення.

Нагадаємо, торік «Радіо Вільна Європа – Радіо Свобода» подало позов до Європейського суду з прав людини через звинувачення влади Азербайджану, які, за словами радіо, вже майже три роки перешкоджають його журналістській роботі в цій країні.

comments powered by Disqus