Телеканал «Дождь» збільшив вартість передплати майже вп’ятеро

androidpit.ru

Від учора вартість передплати на телеканал становить 480 рублів (165 гривень) на місяць або 4800 рублів (1647 гривень) на рік.

Наталія Сіндєєва висловила переконання, що майбутнє будь-якого якісного ЗМІ – це передплатна модель. За її словами, саме аудиторія телеканалу повірити у це. Доказом того стали існування передплати на сайті впродовж 10 місяців та успішний марафон на підтримку каналу.

«Ми запустили платний доступ у вересні 2013 року і досягли неймовірної для Росії цифри - понад 70 тисяч передплатників, - написала гендиректор «Дождя». – Хоча ще вчора здавалося, що глядачі навряд чи будуть платити за контент в інтернеті. Але сьогодні це світовий тренд для всіх медіа. І ми розуміємо, наскільки важливо для виробників контенту розвивати російський ринок платного телебачення, поступово прищеплювати позитивне ставлення до покупки легального відео. А за рахунок цього і підвищувати його якість».

Нова система передплати передбачає можливість перегляду прямого ефіру на всіх пристроях у HD-якості. Крім цього, передплатники отримають доступ до платних програм в архіві, зможуть брати участь у виборах Громадської Ради та голосувати з важливих питань діяльності телеканалу «Дождь»). З’явиться також функція time-shift для відмотування ефіру на 3 години вперед.

Окремий вид передплати дозволяє відключити рекламу. Він є дорожчим за звичайний – становить 1480 рублів на місяць. Ще один вид передплати, окрім відключення реклами, передбачає можливість для глядача відвідувати заходи та ефіри телеканалу. Вартість його становить 10 тисяч рублів на місяць.

За тих глядачів, які не можуть собі дозволити оплатити передплату на канал, це зможуть зробити інші.

Гендиректор «Дождя» Наталія Сіндєєва вважає, що їхня ситуація може стати «небаченим та нечуваним» прецедентом для Росії.

Раніше річна передплата на телеканал коштувала 1000 рублів, а перегляд однієї програми – 30 рублів.

Нагадаємо, що наприкінці січня розпочалося масове відключення телеканалу «Дождь» із кабельних та супутникових пакетів. Це відбувалося під приводом відсутності контракту або ж пояснювалося неетичним опитуванням про блокадний Ленінград в ефірі каналу. Тоді глядачів запитали, чи потрібно було здати Ленінград, щоб зберегти сотні тисяч життів. Широка російська громадськість таке запитання різко засудила, назвавши провокаційним та неетичним.

Наприкінці березня генеральний директор телеканалу «Дождь» Наталя Сіндєєва інтерв’ю порталу «Сноб» сказала, що врятувати життя її компанії може лише «диво». А зовсім нещодавно інвестор телеканалу Олександр Винокуров висловився, що його видання може закритися 20 червня через проблеми із орендою приміщення.

comments powered by Disqus