«Радіо Свобода» з’ясувало, скільки платили учасникам мітингу на підтримку NewsOne

Скриншот

Мітинг на підтримку каналу NewsOne відбувся зранку 11 липня. Там виступали політики від партії «Опозиційна платформа — За життя». Телеканал NewsOne належить члену цієї партії — Тарасу Козаку.

Напередодні «Радіо Свобода» отримало інформацію, що учасників цієї акції збирають за гроші. Представниця видання записалася у лави платних мітингувальників, а паралельно акцію відкрито зняла інша кореспондентка.

На камеру «Радіо Свобода» двоє хлопців сказали, що прийшли на акцію лише, аби «заробити гроші». Сума — 150 гривень на людину. Такі ж розцінки підтвердила і представниця видання, яка працювала «під прикриттям».

«Нас порахували. Очевидно, для того, щоб потім знати, скільки людей в кожній групі. На кожну групу була своя людина, яка координувала нас. Насправді, люди до останнього не знали, куди вони йдуть. Вони просто йшли. До нас декілька разів підходила жінка, яка нас усіх збирала, і казала: «Не забувайте, що ми за свободу слова», — розповіла представниця видання.

Нагадаємо, телеканали NewsOne, «112 Україна» та ZIK входять до холдингу «Новини» Тараса Козака. 20 липня «112 Україна» вів пряму трансляцію зустрічі «За життя» з «Єдиною Росією» у Москві.

Раніше, 8 липня, під NewsOne та Офісом президента відбулись мітинги проти телемосту із російським телеканалом.

7 липня український NewsOne та російський державний канал «Россия 24» анонсували на 12 липня спільний телеміст під назвою «Надо поговорить». NewsOne заявив, що телеміст пройде «без політики і без політиків».

Українські політики закликали РНБО та Зеленського відреагувати на проведення «телемосту» каналами «Россия 24» та NewsOne.

Секретар Ради національної безпеки та оборони України Олександр Данилюк повідомив, що відомство працює над рішенням щодо «телемосту».

Народний депутат, співголова партії «Опозиційна платформа – За життя» Вадим Рабінович запропонував відкласти анонсований на 12 липня телеміст, посилаючись на небезпеку для журналістів каналу NewsOne.

Президент України Володимир Зеленський розкритикував проведення українським телеканалом NewsOne та російським державним канал «Россия 24» телемосту «Надо поговорить», назвавши його піарходом перед виборами.

Тимчасовий виконувач обов’язків голови Служби безпеки України Іван Баканов запропонував ініціювати невідкладне скликання позачергового засідання РНБО України, а також низку інших заходів щодо телеканалів Тараса Козака NewsOne, «112 Україна» та ZIK.

8 липня телеканал NewsOne скасував проведення анонсованого на 12 липня телемосту з «Россия 24» «Надо поговорить». Канал повідомив, що відмовився від проведення телемарафону через «масову інформаційну атаку» та «прямі погрози фізичної розправи стосовно журналістів і їх близьких».

Генеральна прокуратура України порушила кримінальне провадження за статтею «державна зрада» через підготовку телемосту. Усіх причетних, зокрема власника каналу Тараса Козака та генерального продюсера Василя Голованова, викликали на допит.

Канал «Россия 1» вже заявляє, що проведе телеміст з Україною по Skype.

 

comments powered by Disqus