«Інтер» змовчав про аварію на підприємстві свого власника Фірташа — моніторинг

«Інтер» змовчав про аварію на підприємстві свого власника Фірташа — моніторинг

19:41,
30 Липня 2021
7042

«Інтер» змовчав про аварію на підприємстві свого власника Фірташа — моніторинг

19:41,
30 Липня 2021
7042
«Інтер» змовчав про аварію на підприємстві свого власника Фірташа — моніторинг
«Інтер» змовчав про аварію на підприємстві свого власника Фірташа — моніторинг
Інші канали хоч і розповідали про ситуацію на «Рівнеазоті», але прізвища Фірташа не називали.

Телеканал «Інтер» проігнорував одну з головних новин тижня — аварію на підприємстві «Рівнеазот», яке належить власникові DF Group і головному акціонерові каналу Дмитрові Фірташу. Про це йдеться в підсумках моніторингу щоденних теленовин за 19—24 липня 2021 року

У день, коли всі говорили про аварію, в новинах «Інтера» вийшов сюжет із Рівненщини, але на іншу тему — про відновлення лісів на місці колишніх бурштинових копалень. 

Усі інші телеканали, які входять до вибірки моніторингу «Детектора медіа», висвітлювали цю надзвичайну подію, однак жоден не назвав імені власника підприємства — Дмитра Фірташа. 

На Суспільному про аварію повідомили з двох джерел: підприємства та місцевого управління Державної служби з надзвичайних ситуацій. В обох коментарях закликали не панікувати — мовляв, значної загрози для мешканців немає. На СТБ для переконливості перепитали керівника місцевого лабораторного центру Міністерства охорони здоров’я, який запевнив, що регулярні заміри викидів не виявили відхилень від норми. 

З посиланням на три джерела дали новину на 5 каналі: місцеву владу, санлікаря та адміністрацію заводу. Перший незалежний подав інформацію з посиланням на адміністрацію заводу. Не спиралися на конкретні джерела в сюжеті ICTV — відзначили, що про аварію повідомили «на заводі». Також без конкретики попередили, що «екологи ж про всяк випадок радять людям не відчиняти вікна». 

Сіяли паніку в матеріалі «України» — у включенні кореспондент Володимир Миколайчук посилався на рятувальників та мерію, які на той момент могли сказати лише про спроби з’ясувати, що ж відбулося. Включилися з-під підприємства і на «1+1», але не лякали людей промовистими підводками, тільки переповідали, що містяни були сполохані. 

23 липня на Рівненщині з’явилися рожеві калюжі. На «Україні» про це повідомили коротко і без жодних посилань на джерела. Лаконічними були і «1+1. А Суспільне підійшло до розповіді про загадкові калюжі ґрунтовно й пояснило, що їх спричинила робота агропідприємства «Акріс Агро». Більше про тенденції та маніпуляції в новинах минулого тижня читайте в матеріалі Зої Красовської

Фото inter.ua

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Ім'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду