Ексглава зовнішньої розвідки Франції стане ведучим на пропагандистському каналі Росії

Ексглава зовнішньої розвідки Франції стане ведучим на пропагандистському каналі Росії

11:24,
27 Лютого 2020
1003

Ексглава зовнішньої розвідки Франції стане ведучим на пропагандистському каналі Росії

11:24,
27 Лютого 2020
1003
Ексглава зовнішньої розвідки Франції стане ведучим на пропагандистському каналі Росії
Ексглава зовнішньої розвідки Франції стане ведучим на пропагандистському каналі Росії
Колишній керівник служби зовнішньої розвідки Франції Ален Жюйе (Alain Juillet) буде вести на телеканалі RT France програму про геополітику.

Про це пише RFI. Програма за участі Алена Жюйе буде виходити два рази на місяць, перший випуск заплановано на березень. У програмі буде йти мова про «дипломатію, конфлікти, тероризм, безпеку і конкурентну розвідку».

Він очолив зовнішню розвідку Франції (DGSE) у 2002 році. До цього він працював в великих французьких і міжнародних компаніях.

RFI нагадує, що Ален Жюйе не раз виступав з прокремлівськю позицією. Наприклад, в інтерв'ю на Youtube-каналі Thinkerview, яке на своєму сайті переказав RT, Жюйе назвав отруєння ексагента ГРУ Сергія Скрипаля «англосаксонської маніпуляцією» та похвалив прогрес Росії в щодо озброєння.

Також він заявляв, що Москва не є загрозою західним країнам. Інтерв'ю, де Жюйе виступає за російську інтервенцію в Сирії і говорить про залежність Франції від США, можна знайти на сайті самого RT.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens писав, що на роботу пропагандистського каналу RT (Russia Today) у бюджуті РФ на 2020 рік було заплановано 325 млн євро.

Ексміністр закордонних справ України Павло Клімкін розповідав, що Russia Today платить французьким журналістам удвічі більше за канали Франції. Дослідник дезінформації та інформаційних воєн з Університету Аризони Володимир Лисенко наголошував, що завдяки великому фінансуванню Russia Today може собі дозволити «купувати» і Ларі Кінга, і Моурінью.

Керівник французької дослідницької лабораторії Conspiracy Watch Руді Рейхштадт розповідав, що на YouTube в російського пропагандистського каналу RT (Russia Today) більше підписників, ніж у французьких BFM TV, CNews, LCI або France Télévisions.

«Кремль чекає від каналу насамперед політичних результатів. Для цього зроблено великі інвестиції в соціальні мережі та комунікаційні платформи», — каже Руді Рейхштадт.

Фото: RFI

Читайте також
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду