Литва на півроку зупинила мовлення російського каналу ТВЦi

Литва на півроку зупинила мовлення російського каналу ТВЦi

15:35,
2 Жовтня 2017
1026

Литва на півроку зупинила мовлення російського каналу ТВЦi

15:35,
2 Жовтня 2017
1026
Литва на півроку зупинила мовлення російського каналу ТВЦi
Литва на півроку зупинила мовлення російського каналу ТВЦi
Автори:
В Литві вступає в силу піврічна заборона на ретрансляцію російського телеканалу ТВЦi (TVCI).

Як повідомляє литовський інтернет-портал Delfi, причиною заборони стали звинувачення у підбурюванні до війни і розпалюванні ненависті. Литовська комісія з питань телерадіомовлення дійшла до висновку, що на телеканалі повторюються порушення, не заважаючи на застосовані раніше санкції. Вільнюський окружний адміністративний суд санкціонував рішення комісії.

Комісія вдалася до рішучих дій після випуску програми «Право знати» за 10 червня цього року. У ньому депутат Державної Думи Росії Володимир Жириновський коментував окупацію України і Придністров'я. Комісія постановила, що його висловлювання підбурювали до війни, розпалювали ненависть і нетерпимість між народами.

Представники телеканалу, які надіслали письмові роз'яснення та брали участь у засіданні комісії, порушення не визнали. Ретрансляція ТВЦі в цьому році вже була припинена на місяць.

Нагадаємо, Литва почала обмежувати трансляції російських каналів з березня 2014 року, коли Росія анексувала Крим і стала підтримувати конфлікт на Сході України.

У грудні минулого року Литовська влада проінформували Європейську комісію про те, що російськомовний канал «РТР-Планета», який веде трансляції в Литві зі Швеції, поширює контент, який розпалює ворожнечу. Тому литовські власті припинили ретрансляцію каналу на три місяці. У січні Європейська комісія ухвалила, що рішення литовського регулятора відповідає законодавству Європейського союзу.

У червні 2016-го влада Литви також внесла чотирьох російських журналістів у список небажаних осіб. А в липні цього року міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічюс (Linas Linkevicius) дорікнув журналістці прокремлівського телеканалу Russia Today за пропаганду, і засудив те, як російські ЗМІ висвітлюють ситуацію в Україні.

Delfi
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду