Влада анексованого Криму заявляє про початок мовлення власного каналу на супутнику ABS-2

Влада анексованого Криму заявляє про початок мовлення власного каналу на супутнику ABS-2

11:49,
4 Лютого 2016
976

Влада анексованого Криму заявляє про початок мовлення власного каналу на супутнику ABS-2

11:49,
4 Лютого 2016
976
Влада анексованого Криму заявляє про початок мовлення власного каналу на супутнику ABS-2
Влада анексованого Криму заявляє про початок мовлення власного каналу на супутнику ABS-2
Автори:
Окупаційна влада Криму заявляє про запуск мовлення телеканалу «Крым 24» з супутника ABS-2, трансляція якого здійснюватиметься не тільки на півострів, але й на іншу територію України. Радник міністра інформаційної політики України Еміне Джеппар у відповідь повідомила, що жителі Криму зараз налаштовуються на інші супутники, що належать європейським компаніям і транслюють українські телеканали.

Про це повідомляє видання «Крим.Реалії».

3 лютого так званий «віце-прем'єр-міністр внутрішньої політики, інформації та зв'язку» окупаційного уряду Криму Дмитро Полонський повідомив агентству «Крыминформ» про запуск мовлення телеканалу «Крым 24» на супутнику ABS-2, зазначивши, що мовлення поширюватиметься на всю територію України.

За словами Еміне Джеппар, Міністерство інформаційної політики України вивчає питання з ретрансляцією телеканалу окупаційної влади Криму на супутнику ABS-2. Вона також стверджує, що кримські канали, що контролюються російською адміністрацією, ведуть мовлення з непопулярних супутників через економічні санкції.  

«Наразі відомо, що компанія, якій належить цей космічний аппарат (ABS-2. – Ред.), зареєстрована на Бермудських островах. Сам супутник не популярний в Україні. Українці охочіше налаштовуються, наприклад, на Astra-4a (Sirius), який належить європейській компанії. Але на такі супутники кримські канали не зможуть потрапити через санкції. І саме з популярних супутників на Крим ведуть мовлення українські телеканали», – наголосила Еміне Джеппар.

Російський сайт «Мир спутниковых технологий» повідомляє, ABS-2 - телекомунікаційний супутник, запущений компанією «Супутникове мовлення Азії», і працює в C, Ku і Ка діапазонах. Його сигнал охоплює Російську Федерацію, Африку, Близький Схід і Азію. ABS-2 передає радіо і телевізійні програми, мультимедійні послуги та забезпечує швидкий доступ до глобальної мережі. Космічний апарат повинен прослужити не менше 15 років.

Нагадаємо, 1 квітня 2015 року припинив роботу  телеканал ATR та інші ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR, до якого входить ще дитячий телеканал Lale («Ляле»), радіостанції Meydan («Мейдан») і «Лідер» через відсутність реєстрації згідно російського законодавства. 19 березня «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR неприпустима. Згодом вінпідписав указ про створення «Суспільної кримськотатарської телерадіокомпанії», на діяльність якої планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету Росії. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Міллет», радіо - «Ветан Седаси». 

У серпні 2015 року Роскомнагляд видав універсальні ліцензії на мовлення в окупованому Криму прокремлівській кримськотатарській телерадіокомпанії (телеканал «Міллет» і радіостанція «Ветан Седаси»). На технічне забезпечення телерадіокомпанії вже було виділено з бюджету республіки 177 млн ​​рублів. Потім телеканал «Міллет», який окупаційна влада Криму створила як альтернативу кримськотатарському медіахолдингу ATR, отримав ще понад 37 млн ​​рублів.

Фото: sputres.ru
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду