Суд зобов’язав «1+1» спростувати недостовірну інформацію Саакашвілі щодо Коломойського

Суд зобов’язав «1+1» спростувати недостовірну інформацію Саакашвілі щодо Коломойського

11:13,
15 Грудня 2015
1357

Суд зобов’язав «1+1» спростувати недостовірну інформацію Саакашвілі щодо Коломойського

11:13,
15 Грудня 2015
1357
Суд зобов’язав «1+1» спростувати недостовірну інформацію Саакашвілі щодо Коломойського
Суд зобов’язав «1+1» спростувати недостовірну інформацію Саакашвілі щодо Коломойського
Автори:
14 грудня 2015 року, Подільський районний суд міста Києва задовольнив позов бізнесмена, власника каналу «1+1» Ігоря Коломойського до Одеської обласної державної адміністрації (ОДА), голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі та каналу «1+1» щодо визнання недостовірною інформації, яку очільник Одеської ОДА розповсюдив в ефірі телеканалу.

Про це повідомляє УНІАН.

Суд розглянув і вирішив задовольнити позовні вимоги Ігоря Коломойського про захист честі гідності та ділової репутації до ТОВ «Телекомпанія «Студія "1+1"», Одеської ОДА та голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі в якості третьої особи.

«Визнати недостовірною та такою, що не відповідає дійсності, а також порочить честь, гідність та ділову репутацію Коломойського Ігоря Валерійовича інформацію, поширену 19.07.2015 року у програмі "ТСН.Тиждень" в ефірі телеканалу "Студія «1+1»" головою Одеської обласної адміністрації Саакашвілі Міхеїлом Ніколозовичем у відповіді на запитання ведучої програми: "Ви заявили, що не дозволите Коломойському, панові Коломойському контрабанду в Одесі. Ви маєте докази? Маєте факти про те, що Коломойський на Одещині займається контрабандою? Ви готові це довести у суді?", що міститься у фрагментах його інтерв’ю: "…я имею очень много доказательств", "А он мне уже присылал и угрозы, и он прекрасно знает, когда он работал в Грузии, это был единственный случай, когда какое-нибудь правительство заставило его заплатить налоги"», - йдеться у рішенні судді Г.Супрун.

Суд зобов’язав телеканал «1+1» не пізніше як 10 днів з моменту набрання рішення законної сили спростувати дану недостовірну інформацію шляхом зачитування в ефірі програми «ТСН.Тиждень» резолютивної частини рішення.

Нагадаємо, нещодавно бізнесмен, колишній очільник Дніпропетровської області Ігор Коломойський заявив, що не був ініціатором зняття з ефіру телеканалу «1+1» політичного ток-шоу «Шустер live». За його словами, наразі співпрацю з продакшн-компанією «Савік Шустер Студія» припинено.

 

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Фото: скрін відео "ТСН.Тиждень"
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду